Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Koszty uzyskania przychodu a urlop bezpłatny


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 9 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Bogusława

Napisano 18 luty 2013 - 18:26

Możesz sobie doliczyć koszty za 1 miesiąc /luty/ i mąż też.Natomiast za czas urlopu bezpłatnego koszty uzyskania przychodu nie przysługują.Pozdrawiam

Napisano 18 luty 2013 - 17:52

Zaomniałam dac link do interpretacji: http://interpretacja...le-wyplata.html

Napisano 18 luty 2013 - 17:50

koszty uzyskania przychodu przepisujesz z PIT 11 wystawionego przez twojego pracodawcę

Ale wobec tej interpretacji, pracodawca za miesiąc styczeń (dając mi wypłate za 2 miesiące) naliczył koszty za 1 miesiąc, a w tej interpretacji pisza, na koncu, ze mimo wszystko moge w picie uwzględnic koszty rownież za luty.Dalej nie wiem, jak liczyć koszty za urlop bezpłatny (mogę, nie mogę?)Samo wpisanie z PITu od pracodawcy nie wystarczy, bo jak widzisz, mogę na 100% doliczyć koszty za 1 miesiąc.

ida

Napisano 18 luty 2013 - 14:55

koszty uzyskania przychodu przepisujesz z PIT 11 wystawionego przez twojego pracodawcę

Napisano 18 luty 2013 - 13:36

Witam, jestem zatrudniona na podstawie umowy o pracę (1 pracodawca). Pensję za dany miesiąc dostaję na początku tego miesiąca (za luty, na początku lutego)W roku 2012 pracowałam normalnie w miesiącach I-X (10 miesięcy), zaś od XI-XII (12 miesięcy) przebywałam na bezpłatnym urlopie, otrzymując w tym czasie stypendium (na mocy ustawy ie podlegające opodatkowaniu). Pracuje w miejscowości, w ktorej mieszkam. Ponadto w miesiącu styczniu mój pracodawca wypłacił mi pensje za styczeń i luty, potrącając koszty tylko za 1 miesiącRozliczam się razem razem z mężem, który w roku 2012 pracował w miesiącach I-XII, przy czym , poniewaz pracujemy u tego samego racodawcy, jemu również w miesiącu styczniu pracodawca wypłacił pensje za styczeń i luty, potrącając koszty tylko za 1 miesiąc.Czy ktoś może mi podpowiedzić, jak wliczyć koszty uzyskania</p>Czy dla mnie bedzie to:10*111.25zła dla męża 12*111.25Dziekuję za pomoc

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)