Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Magazynowanie gadżetów firmowych


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 24 sierpień 2019 - 13:56

potwierdzam, korzystam z usług less mess we wrocławiu na potrzeby mojej firmy. trzymam tam różne ulotki, gadżety, parę mebli no i archiwum dokumentów. z rzeczami nic się nie dzieje, pomieszczenia są pod stała kontrolą temperatury i wilgotności. dostęp oczywiście nieograniczony, więc czasem i o 4 w nocy się wpadnie, ale zawsze jak jestem w czasie godzin pracy recepcji to idę do Pań na kawę- są bardzo uprzejme 


Steeevee77

Napisano 20 sierpień 2019 - 07:42

Rzeczywiście mając swój sklep internetowy warto mieć magazyn, gdzie będziecie składać produkty. Wiadomo, że w zależności od rozmiarów sklepów trzeba będzie wybrać odpowiedniego rozmiaru magazyn. Jeżeli macie takie obiekty w swoich firmach to pewnie przyda się wam i solidny wózek widłowy, jak i nawet nie kilka. Tych nie musicie kupować, zawsze jest opcja na wynajem. W firmie https://get-a-truck.pl/znajdziecie właśnie takie rozwiązania dla biznesu. Według mnie warto się tym zainteresować.


Napisano 19 sierpień 2019 - 16:55

W less mess cała ekipa jest mega pomocna, bardzo profesjonlanie. czysto schludnie zawsze można wpaść na kawę jak już się skończy w swoim magazynie 


Napisano 19 sierpień 2019 - 16:55

W less mess cała ekipa jest mega pomocna, bardzo profesjonlanie. czysto schludnie zawsze można wpaść na kawę jak już się skończy w swoim magazynie 


Napisano 10 lipiec 2019 - 14:09

Polecam less mess storage, gdybym nie szukała kartonów to bym nie wiedziała, że jest taka opcja przechowywania rzeczy.

Sprawdza się w przypadku firm ale nie tylko, dostęp 24h, monitoring itp.


Napisano 07 lipiec 2019 - 14:43

jak gadżetów jest dużo i mają one trochę większy rozmiar (przy długopisach się to raczej nie będzie opłacało), to może warto pomyśleć o jakimś magazynie self storage? u mnie firma korzysta właśnie z usług less messa, mamy niewielki magazynek jakieś 2-3 metry i trzymamy w kartonach różne gadżety typu kubki etc, a przy okazji trochę dokumentów których wyrzucić nie można, ale szkoda na nie miejsca w biurze bo nie są niezbędne


Alicjaxxx

Napisano 25 maj 2019 - 00:47

To może coś z tego rodzaju pojemników plastikowych https://www.schoelle...ers/alc-kaiman/będzie odpowiednie do przechowywania. Bardzo solidnie wykonane, z wysokiej jakości materiałów. Takie pojemniki to znaczne ułatwienie pracy i przechowywania różnego rodzaju towarów.


Napisano 26 luty 2019 - 11:31

Ja swoje gadżety (długopisy, kubki, piłeczki itp). Trzymam w magazynie Less Mess. Jeżeli masz ich sporo to warto wynająć sobie trochę przestrzeni, aby je tam trzymać, zwłaszcza, że wysyłacie je raz w roku. 

 


abi ubu

Napisano 14 luty 2019 - 11:36

Jeżeli jakaś część asortymentu się nie sprzeda, można go odpłatnie przekazać firmie, która skupuje stoki magazynowe. Ciekawą ofertę przygotowała np.firma  Odkupimy.com. Sami odbierają towar i płacą z góry, jest to więc dobra okazja, żeby pozbyć się zalegającego asortymentu. Zresztą, sam sprawdź: http://odkupimy.com/


luke45

Napisano 23 styczeń 2019 - 07:44

Trzeba do tego aż magazyn wynajmować?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)