Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Mocowanie ładunku - zasady


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 24 luty 2020 - 10:25

Jeżeli potrzebujecie sprawdzonych pasów i lin dla swojego pojazdu to warto sprawdzić stronkę sklepu Terenowiec 4x4 - od lat się tam zaopatruję. Cały sklep jest pomyślany pod kierowców terenówek, ale niektóre rzeczy są uniwersalne. Do tej pory kupowałem kilka razy liny i uchwyty - zawsze wszystko było ok, porządnej jakości.


Napisano 27 marzec 2019 - 13:58

Też korzystam z usług Pro-trans. Ich zabezpieczenia ładunków są bezkonkurencyjne.

tomek34h

Napisano 04 wrzesień 2017 - 20:31

ITD powinna bardziej przyłożyć się do kontrolowania takich ładunków.


Napisano 05 czerwiec 2017 - 07:13

Można w Protransie dostać papier antypoślizgowy na rolce? Do zabezpieczania ładunków na paletach.

Napisano 24 kwiecień 2017 - 10:14

Tutaj masz namiary na Protrans: pro-trans.pl/kontakt.html. Warto zapoznać się z ich ofertą jeśli jesteś z branży.

Napisano 15 grudzień 2016 - 11:57

A gdzie ten Protrans ma siedzibę jakąś?

Napisano 19 wrzesień 2016 - 13:29

Spoko opcja, że są firmy, które zabezpieczą ładunek i nie trzeba się martwić, że coś pójdzie źle. Największy wybór zabezpieczeń jaki do tej pory widziałem ma firma Pro trans.

Napisano 22 styczeń 2014 - 13:17

Ponoć aż 1/4 wypadków z ciężarówkami jest wynikiem złego zamocowania ładunku, straszne....

http://przesylkipale...hodzie_,24.html

 

 


jarosz34

Napisano 08 styczeń 2014 - 15:22

Dokładnie... nie rozumiem jak można poruszać się pojazdem, na którym jest niedobrze zamocowany ładunek... Przecież muszą tu się znaleźć odpowiednie techniki zamocowań... Naprawdę, wystarczy tylko dobrze zaopatrzyć firmę w potrzebne narzędzia i tyle.


Napisano 12 wrzesień 2013 - 13:58

Skorodowane, uszkodzone uchwyty do mocowania pasów, albo skorodowane klapy od najazdów przy lawetach to najgorsze zło i najczęściej występujące usterki według mojej opinii. Jak pęknie ucho, albo blokada najazdów to tragedia gotowa. Trzeba wszystkie te punkty mocowania sprawdzać, czasami jak widzę zamocowany towar na ciężarówce to włos mi się jeży.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)