Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Jaki system CRM dla agenta ubezpieczeniowego?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

patiks

Napisano 16 wrzesień 2020 - 06:19

Berberis - polecam, zdecydowanie. Robi dużą różnicę i daje fajne efekty, ale nic od razu. Musicie dopasować odpowiednią wersję systemu, jakoś to poskładać ze sobą i wtedy na pewno będziecie zadowoleni. To naprawdę daje fajne efekty. 


arkadiusz-infox

Napisano 23 lipiec 2020 - 12:21

Wszystko zależy od oczekiwań systemu. Jeśli zależy ci na kalkulacji i wystawianiu/sprzedaży polis, to warto zadbać o takie narzędzie, które jest zintegrowane z jak największą ilością TU.


patiks

Napisano 27 listopad 2019 - 07:47

.


patiks

Napisano 09 październik 2019 - 06:20

Na stronie Berberis masz porównanie różnych wersji systemu. Możesz się też z nimi umówić na pokaz - wtedy pokażą ci, jak działa ten system i czego możesz się po nim spodziewać. Chyba najlepsza opcja, jeśli chodzi o poznanie tego rozwiązania i zrozumienie go. Przy tym tempie działania korzystanie z systemu stanowi po prostu podstawę. 


Napisano 27 wrzesień 2019 - 06:31

Witam

Zacząłem szukać programu CRM dla swojej agencji - małej,bo pracuje sam, ale w niebawem będę miał jednego pracownika i może dwóch agentów współpracujących. Widzę że to ten czas kiedy takiego narzędzia informatycznego potrzebuję, więc chciałem skorzystać z rady ludzi którzy pracują w branży, a czytając część opinii mam wrażenie, że piszą to osoby/firmy które sami sprzedają takie oprogramowanie (no nie jest to pomocne).

Proszę o podpowiedź w tej materii osoby które są agentami i rzeczywiście korzystają z programu CRM wraz z uwagami czego Wam brakuje i gdzie ewentualnie mozna szukać lepszego rozwiązania.
Ile powinno kosztować takie narzędzie by nie przepłacać ?

patiks

Napisano 10 kwiecień 2018 - 06:31

Zawsze powinno się mieć ogląd na różne systemy, żeby mieć jakieś sensowne porównanie.

To ma naprawdę kluczowe znaczenie i wymaga zwrócenia uwagi na wiele kwestii. 

System ERP to nie jest zabawka tylko kawał aplikacji.

Tutaj naprawdę trzeba pilnować tego wszystkiego pod wieloma względami. 


Wanor

Napisano 23 styczeń 2018 - 00:33

 

Taki, gdzie mają pracownika, który nie jest zarobiony i ma czas na analizowanie tego. Czyli w zupełności się zgadzam, ten procent jest niewielki. 

 

Ja się nie zgadzam, bo u nas testowaliśmy kilka systemów, nim zapadła ostateczna decyzja. I moim zdaniem słusznie, bo teraz straciliśmy trochę czasu, ale finalnie go zyskaliśmy, bo dzięki csmart.pl sporo rzeczy idzie po prostu szybciej. Wyobrażam sobie, jaki byłby dym jakbyśmy zostali przy pierwszym systemie, który sprawdzaliśmy, a który już po dwóch dniach okazał się porażką. Myślę, że coraz więcej firm ma podobne podejście.

patiks

Napisano 14 grudzień 2017 - 07:33

Ogólnie Berberis w wersji Minima pobieracie i testujecie całkowicie za darmo, za darmo również korzystacie. Jaki zatem problem w tym, żeby sprawdzić działanie, ocenić możliwości rozwiązania? Podejrzewam, że w przypadku 99 proc. mniejszych biznesów to się sprawdzi. Na stronie producenta macie wymienioną pełną listę funkcji i właśnie z tego radzę korzystać przy analizach. Powodzenia. 


Napisano 13 grudzień 2017 - 19:25

Taki, gdzie mają pracownika, który nie jest zarobiony i ma czas na analizowanie tego. Czyli w zupełności się zgadzam, ten procent jest niewielki. 


patiks

Napisano 12 grudzień 2017 - 07:25

Hehe... jaki procent firm porównuje kilka systemów? Jeden na to klientów?

Ludzie zazwyczaj mają z polecenia konkretne rozwiązania i po prostu sprawdzają ich działanie.

Ignorują pozostałe systemy. Czy to błąd? O ile polecenie jest konkretne, a systemowi poświęcą trochę czasu, to oczywiście, że nie. 


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)