Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Jaki system CRM dla agenta ubezpieczeniowego?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

patiks

Napisano 10 kwiecień 2018 - 06:31

Zawsze powinno się mieć ogląd na różne systemy, żeby mieć jakieś sensowne porównanie.

To ma naprawdę kluczowe znaczenie i wymaga zwrócenia uwagi na wiele kwestii. 

System ERP to nie jest zabawka tylko kawał aplikacji.

Tutaj naprawdę trzeba pilnować tego wszystkiego pod wieloma względami. 


Wanor

Napisano 23 styczeń 2018 - 00:33

 

Taki, gdzie mają pracownika, który nie jest zarobiony i ma czas na analizowanie tego. Czyli w zupełności się zgadzam, ten procent jest niewielki. 

 

Ja się nie zgadzam, bo u nas testowaliśmy kilka systemów, nim zapadła ostateczna decyzja. I moim zdaniem słusznie, bo teraz straciliśmy trochę czasu, ale finalnie go zyskaliśmy, bo dzięki csmart.pl sporo rzeczy idzie po prostu szybciej. Wyobrażam sobie, jaki byłby dym jakbyśmy zostali przy pierwszym systemie, który sprawdzaliśmy, a który już po dwóch dniach okazał się porażką. Myślę, że coraz więcej firm ma podobne podejście.

patiks

Napisano 14 grudzień 2017 - 07:33

Ogólnie Berberis w wersji Minima pobieracie i testujecie całkowicie za darmo, za darmo również korzystacie. Jaki zatem problem w tym, żeby sprawdzić działanie, ocenić możliwości rozwiązania? Podejrzewam, że w przypadku 99 proc. mniejszych biznesów to się sprawdzi. Na stronie producenta macie wymienioną pełną listę funkcji i właśnie z tego radzę korzystać przy analizach. Powodzenia. 


Napisano 13 grudzień 2017 - 19:25

Taki, gdzie mają pracownika, który nie jest zarobiony i ma czas na analizowanie tego. Czyli w zupełności się zgadzam, ten procent jest niewielki. 


patiks

Napisano 12 grudzień 2017 - 07:25

Hehe... jaki procent firm porównuje kilka systemów? Jeden na to klientów?

Ludzie zazwyczaj mają z polecenia konkretne rozwiązania i po prostu sprawdzają ich działanie.

Ignorują pozostałe systemy. Czy to błąd? O ile polecenie jest konkretne, a systemowi poświęcą trochę czasu, to oczywiście, że nie. 


Napisano 11 grudzień 2017 - 17:00

Żeby powiedzieć, że coś jest najlepsze, trzeba porównać wszystkie systemy, albo chociaż kilka...
Nie rozumiem jak można w poważmnym biznesie korzystać z oprogramowania, które jest całkowicie pozbawione sensu.
Bez testowania, bez analiz. Celem systemu jest optymalizacja, co zatem zrobicie korzystając z CRM, który sam nie jest zoptymalizowany?

patiks

Napisano 08 grudzień 2017 - 07:32

A skąd wiesz? Jakie systemy testowałeś?

Sprawdź Berberis, nawet najniższą, darmową wersję.

Wtedy będziesz w stanie realnie to ocenić ;-)

CRM musi dawać konkrety, funkcjonalność. Ciężko to ocenić bez testowania. 


Napisano 21 wrzesień 2017 - 14:17

Dla agenta i agencji - zdecydowanie najlepszy jest Berg. Twórcy sami pracowali w branży, a system ma np. bazę produktów ubezpieczeniowych, rozlicza prowizje itp. itd.


AnnaB123

Napisano 13 wrzesień 2017 - 16:04

Moim zdaniem warto rozejrzeć się i przetestować - większość firm ma wersję trial/darmową. Sprawdzisz czy podoba Ci się oprogramowanie danej firmy i jego funkcjonalności. Jeśli jednak szkoda Wam czasu, to mogę polecić Wam firmę Interfeo http://interfeo.com , gwarantuję że będziecie zadowoleni, zarówno ze współpracy jak i z samego oprogramowania:)


patiks

Napisano 06 wrzesień 2017 - 06:29

Nie przesadzajmy że wszędzie, ale w wielu serwisach faktycznie dodają jakieś badziewie. Na stronie Berberis pobieracie czysty plik instalatora systemu. To wszystko. A instalacja systemu nie wymaga już żadnych cudownych umiejętności, to po prostu taka instalka jak przy każdym innym oprogramowaniu. 


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)