Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Jaki system CRM dla agenta ubezpieczeniowego?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 21 wrzesień 2017 - 14:17

Dla agenta i agencji - zdecydowanie najlepszy jest Berg. Twórcy sami pracowali w branży, a system ma np. bazę produktów ubezpieczeniowych, rozlicza prowizje itp. itd.


AnnaB123

Napisano 13 wrzesień 2017 - 16:04

Moim zdaniem warto rozejrzeć się i przetestować - większość firm ma wersję trial/darmową. Sprawdzisz czy podoba Ci się oprogramowanie danej firmy i jego funkcjonalności. Jeśli jednak szkoda Wam czasu, to mogę polecić Wam firmę Interfeo http://interfeo.com , gwarantuję że będziecie zadowoleni, zarówno ze współpracy jak i z samego oprogramowania:)


patiks

Napisano 06 wrzesień 2017 - 06:29

Nie przesadzajmy że wszędzie, ale w wielu serwisach faktycznie dodają jakieś badziewie. Na stronie Berberis pobieracie czysty plik instalatora systemu. To wszystko. A instalacja systemu nie wymaga już żadnych cudownych umiejętności, to po prostu taka instalka jak przy każdym innym oprogramowaniu. 


czonka

Napisano 04 wrzesień 2017 - 16:29

Tak, bo jeśli pobieracie od kogoś przypadkowego to np. ściągacie dziwne dodatkowe oprogramowanie, po co?
Na stronie producenta system macie bez żadnych dodatków, w takiej wersji, jakiej potrzebujecie.

patiks

Napisano 30 sierpień 2017 - 06:43

No zawsze strona producenta jest tym najpewniejszym źródłem, co nie?

Tam macie wszystko konkretnie pokazane. Z mojego doświadczenia wynika tyle, że odpowiednie użytkowanie takiej aplikacji wiele ułatwia. Jeśli dane są wprowadzane systematycznie, na czas, to wtedy te efekty są coraz lepiej widoczne. Praca z CRM całkowicie odmienia sytuację i po prostu eliminuje wiele problemów. 


andrzejHelp

Napisano 29 sierpień 2017 - 07:24

Wszystko jest na stronie producenta, to fakt.


patiks

Napisano 29 sierpień 2017 - 06:39

Konkrety to masz pokazane na stronie producenta - tam masz wypunktowane wszystkie plusy,  jakie wynikają ze stosowania Berberis w firmie. Sami doskonale wiemy, jak to wygląda u nas i ile daje, ale to przecież oczywiste, że zadaniem systemu CRM jest usprawnienie większości procesów w firmie. Nie oszukujmy się - delikatny wpływ takie rozwiązania mają na niemalże wszystko. 


Napisano 28 sierpień 2017 - 17:56

Podawajcie proszę konkrety. Trochę rozwiązań pod tym względem przerobiliśmy i wiemy, czego można się spodziewać. Berberis mocno nam ułatwił prowadzenie działalności, ale przede wszystkim planowanie, zarządzanie i kontrolę. Nie ma już zapominania o jakichkolwiek działaniach, nieustannie coś się dzieje, zachodzą zmiany i właśnie o takie kwestie nieustannie nam chodzi. Zmiany idą na plus i to zdrecydowanie kluczowe.


patiks

Napisano 24 sierpień 2017 - 06:41

A pod jakim względem ten system jest lepszy od konkurencyjnych?

Wymień konkretne funkcje, rozwiązania. Poza tym - co dokładnie porównywałeś?

Jakie opcje, jakie możliwości? Coś takiego by nas najbardziej interesowało.

Napisz coś więcej. 


inagpe

Napisano 10 lipiec 2017 - 11:20

W kwestiach CRM mogę śmiało polecić firmę Interfeo  http://interfeo.com/.  W zależności czy Twoje potrzeby są mniejsze lub większe, będziesz mógł sobie wszystko przetestować, a no końcu otrzymasz skalowalny i dostosowany pod siebie produkt. Jeśli szukasz czegoś naprawdę profesjonalnego to nie ma obecnie lepszego wyboru. 


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)