Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Akcesoria do biura - gdzie kupić?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 22 lipiec 2021 - 11:50

Mnóstwo jest takich sklepów i nietrudno je znaleźć. Fakt najlepiej jednak kupować w sprawdzonych już sklepach. osobiście mam ogromne zaufanie do superwnetrze.pl. Urządzam już trzecie biuro i praktycznie wszystko kupuję u nich. Wczoraj wybrałam kosze na śmieci, dozowniki na mydło, a także szklanki termiczne. Dzięki temu zapewnię lepszą organizację pracy, ułatwię utrzymanie ładu i porządku.


KarolinaPL

Napisano 14 lipiec 2021 - 22:03

Możesz zaznajomić się także z ofertą firmy Adlers z Warszawy. Niedawno zamówiłam stamtąd kserokopiarkę http://adlers.com.pl.../bizhub-c258-2/. Urządzenie oferuje prędkość druku do 25 stron / min, prosty interfejs, bezprzewodową łączność oraz bezawaryjne działanie. Myślę, że tego typu sprzęt powinien znaleźć się w każdym biurze.


wolna

Napisano 18 maj 2021 - 12:01

Bardzo dobrą ofertę na artykuły i sprzęty biurowe ma także sklep internetowy Ofisfera. Znajdziecie u nich między innymi profesjonalne niszczarki do dokumentów: https://www.ofisfera.pl/niszczarki. Z pewnością przydadzą się one w każdym biurze.


Napisano 20 grudzień 2020 - 00:43

Świetnej jakości kserokopiarki oferuje firma Smartcopy. Polecam. Możesz od nich kupić lub wynająć sprzęt najwyższej klasy nowy lub używany. Firma zapewnia też serwis urządzeń.


Wojtek541

Napisano 16 grudzień 2020 - 14:57

My na ten moment korzystamy z oferty https://dobretonery.pl/ jeżeli chodzi o wybór sprzętów, zamienników i akcesoriów biurowych. Jest w czym wybierać, ceny są konkurencyjne, a obsługa profesjonalna i w pełni chętna do pomocy. Przy dużych zamówieniach jednocześnie można liczyć na niezłe konkurencyjne ceny. 


Napisano 01 październik 2020 - 09:13

Dokładnie tak. Jak ktoś ma np. 10-20 drukarek w firmie to jednak faktycznie jest oszczędnosć. Też do Asarto jestem przekonany, bo ich tonery są po prostu dobrej jakości i bezawaryjne


Napisano 30 wrzesień 2020 - 22:42

Jeżeli tonery to zamienniki z Asarto. Bardzo dobra jakość i deklarowana wydajność. Używam u siebie w firmie i nie sprawiają kłopotów. W skali roku to dość znaczące oszczędności


Marek O

Napisano 16 kwiecień 2020 - 19:23

https://tableo.eu/ znajdziecie ofertę tablic magnetycznych, korkowych, itp. Oferta warta uwagi, można zamówić tablice w rozmiarze pod zamówienie. Ogólnie bardzo solidne tablice i ceny konkurencyjne. 


G0siaa

Napisano 24 styczeń 2020 - 09:32

Szeroki wybór urządzeń do biura możesz znaleźć także w ofercie firmy www.banpost.com.pl. Zamówiłam stamtąd niszczarkę do dokumentów. Posiada dużą pojemność kosza na ścinki oraz specjalny system automatycznego oliwienia noży tnących. Jestem bardzo zadowolona z jej działania.


JarekDon

Napisano 23 listopad 2019 - 11:27

Jeśli natomiast będziecie na etapie poszukiwań porządnych akcesoriów do biura w tym również segregatorów, długopisów, czy również teczek reklamowych to warto odwiedzić ofertę http://www.sea.net.pl/teczki.html gdzie będziecie mogli takie rzeczy zamówić w dobrej cenie i do tego z pełnym profesjonalizmem co do obsługi klienta oraz jakością wykonania, żebyście zarówno wy jak i Wasi klienci byli zadowoleni :)


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)