Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Akcesoria do biura - gdzie kupić?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Fizo

Napisano 08 listopad 2019 - 16:22

W marketach podstawowe są do kupienia.


Marek O

Napisano 07 listopad 2019 - 12:35

https://tableo.eu/ znajdziecie tablice korkowe, kredowe lub magnetyczne. W biurze naprawdę przydatne są tego typu akcesoria, więc polecam wam zajrzeć sobie na ich stronę. Jeśli szukacie tego typu akcesoriów do biura, to oferta z pewnością się wam spodoba. 


dam_ian

Napisano 22 październik 2019 - 17:02

Ja szczerze mówiąc nie kupuję takich rzeczy w Internecie :) Głównie w hurtowniach w mojej miejscowości. 


G0siaa

Napisano 22 październik 2019 - 10:19

Ja zamówiłam niedawno tabliczki grawerowane do biura od firmy www.gravtec.pl. Są wykonane bardzo starannie i precyzyjnie. Podczas składania zamówienia masz możliwość wyboru rozmiaru oraz koloru tabliczek. Kilka dni temu zamówiłam stamtąd także długopisy i wizytówki.


Napisano 21 październik 2019 - 12:00

Na stronie ezaopatrzenia.pl można znaleźć wiele ciekawych artykułów do biura. 


Caryk88

Napisano 18 wrzesień 2019 - 09:54

U mnie w biurze dostarczają artykuły biurowe ze sklepu biurwa.pl i ogólnie zawsze wszystko sprawnie jest organizowane, przesyłki dostarczane terminowo, nie ma przestojów w dostępności artykułów biurowych więc można sklep polecić.


pasia87

Napisano 30 sierpień 2019 - 15:13

Jeśli chcesz zamówić akcesoria z logo, takie gadżety reklamowe do swojego biura i jako prezent dla klientów, polecam Ci ofertę tej firmy http://gadzety.pl Naprawdę mają duży wybór i bardzo szeroki asortyment :) 


Jol70po

Napisano 24 sierpień 2019 - 14:51

Ja kupuję zawsze w hurtowni www.gemini-euro.pl. Mają konkurencyjną ofertę. Sprawnie i terminowo realizują zamówienia.


PawełP32

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:16

No to jeszcze odwiedź również sklep https://dobretonery.pl/ ponieważ znajdziesz u nich ogromny wybór dobrej jakości artykułów biurowych oraz części zamiennych wraz z tuszami i tonerami potrzebnymi do pracy biurowej. 


marmur87

Napisano 11 czerwiec 2019 - 11:32

Całe szczęście mnie takie rzeczy nie zajmują. Podjąłem współpracę z 

https://foggyoffice.pl/

i mam wirtualne biuro. Pracownicy przesyłają mi dokumenty na e-mail. Korzystam z sali konferencyjnej podczas spotkań z klientami. Więcej nie jest mi potrzebne.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)