Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: usługi internetowe


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

julkax

Napisano 16 wrzesień 2020 - 11:10

o i jak? Jesteś zadowolony? :) Też właśnie ostatnio trafiłam na ten sklep. 

Ale jednak postanowiłam zakupić ręcznie malowana koszulkę, coś innego. 

Też jest bardzo fajny https://www.kipeke.pl/ może kiedyś Ci się przyda.

Pozdrawiam


pechao

Napisano 14 marzec 2014 - 21:05

Ja w dzisiejszych czasach niewyobrażam sobie żyć bez takich usług. Internet jest bardzo pomocny w naszym życiu, sam zniego korzystam bardzo często. Ostatnio przekonałem się do robienia zakupów przez internet. Wyszukuję fajny sklep sprawdzam asortyment i zamawiam towar w super cenie:) ostatnio znalazłem fajny sklep http://www.megakoszulki.pl/ mają świetne oryginalne wzory odrazu zamówiłem sobie trzy sztuki. A wy jakie macie zdanie o takich sklepach internetowych? Jeszcze nie próbowalem robić zakupów w spożywczych przez internet wszystko przedemną:)

Dołączona grafika


holek22

Napisano 13 październik 2013 - 21:49

raczej powinni zjawić się szybko :-) ale tak jak kolega wyżej napisał może wystarczy go skonfigurować, instrukcja pewnie była załączona do rutera  


Napisano 19 sierpień 2013 - 09:07

Pytanie czy mówimy tu o pojedynczej firmie która jest sprzedawcą urządzeń sieciowych, czy router pochodzi od jednego z operatorów kablowych lub komórkowych. 

 

Przypuszczam, że router jest nieskonfigurowany. 


Napisano 19 czerwiec 2013 - 11:47

Witam!

 

Poprzez wypełnienie formularza internetowego zgłosiłem, że chcę nabyć routher Wi-Fi i o możliwość założenia go przez pracownika firmy. Pracownik firmy założył mi routher, jednak w żaden sposób on nie działa. Złożyłem reklamację dwa tygodnie temu na stronie internetowej oraz bezpośrednio przez telefon. Do tej pory nikt się nie odezwał, Czy jest jakiś termin do naprawienia takich usterek?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)