Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Skuteczny marketing. Od czego zacząć?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Barnabski

Napisano 27 styczeń 2020 - 22:37

Warto sobie rozpisać: w czym jest się lepszym od konkurencji, co wyróżnia od konkurencji.

Kasia, jak chcesz solidną analizę to trzeba ją sobie samemu zrobić. Ja np, wykonuję audyty stron WWW i nie są to tanie opracowania a obejmują wąski obszar zagadnienia. Jeden kanał komunikacji. Wg mnie najlepiej skupić się na tym co idzie komuś dobrze i jak to jeszcze poprawić, oraz na tym co idzie najgorzej i jak rozwiązać problem. Niezależnie, czy prowadzisz software house czy grupę malarzy. 


Geronimo13

Napisano 07 styczeń 2020 - 13:52

Jeśli chcesz zrobić coś skutecznie, sam musisz zastanowić się nad wieloma sprawami. I w tej materii agencje mogą Tobie tylko pomóc a nie zrobić za Ciebie. Jeśli chcesz zrobić to dobrze, warto poczytać troszkę o tworzeniu marki etc. Tak naprawdę sugerowałbym zacząć od podstawowych ustaleń strategicznych, jeśli określisz swoje cele, obraz w pewnym sensie sam zacznie się klarować. A co dalej z tym robić, jakich narzędzi używać do skutecznego promowania to temat rzeka.


JarekDon

Napisano 07 styczeń 2020 - 11:04

Ja natomiast mogę podrzucić Wam zapoznanie się z ofertą agencji iWizerunek https://iwizerunek.pl/ z którą współpracujemy i naprawdę jesteśmy zadowoleni z efektów jakie udało im się osiągnąć i przede wszystkim kryzysu wizerunku który został wywołany u nas przez tzw. czarny PR konkurencji. 


Napisano 02 styczeń 2020 - 11:34

Aby prowadzić w firmie skuteczny marketing warto wybrać do firmy odpowiednie oprogramowanie, które będzie kluczowe dla jej rozwoju. Sprawdź jakie funkcje oferuje Firmao.pl program w chmurze CRM/ERP. Dzięki takiemu oprogramowaniu zaoszczędzisz wiele pracy i czasu. Z kodem UYGDE543 uzyskasz 10% rabatu. Firmao.pl/oferty


Marcelino

Napisano 08 lipiec 2019 - 22:32

Zawsze warto poczytać, doczytać, żeby więcej wiedzieć co z czym. Ale jeśli chcecie sami cokolwiek robić, typu seo, sem, strony www, sklepy marketing- zapomnijcie.
Więcej można zepsuć niż naprawić. Algorytmy od Google wchodzą dość często i trzeba jeszcze wiedzieć co oznaczą.

Polecam https://mizzo.pl - oni to naprawdę robią dobrze.


Aggie

Napisano 01 lipiec 2019 - 09:44

Widzę tutaj kilka naprawdę przydatnych porad. Ja zdecydowałam, że postaram się pozyskać trochę podstawowych informacji z zakresu marketingu w internecie. Przykładowo tutaj: https://marketinglin...my-najczesciej/ przeczytałam wpis dotyczący zagadnienia jakim jest komunikacja marketingowa. 


zimbol

Napisano 21 czerwiec 2019 - 15:16

Marketing internetowy zakupiłam w agencji interaktywnej https://solv.pl/uslugi/i jeśli mam być szczera to bardzo się cieszę, że nie powierzyłam tego innym osobom, ponieważ ta firma wywiązała się z tego w stu procentach 


mgzeta

Napisano 29 maj 2019 - 13:51

Pierwszym krokiem, jaki powinniśmy uczynić to stworzenie planu marketingowego. Dobra reklama i każdy jej etap powinien być dobrze zaplanowany. Pola Sobczyk z Brand Assist obecnie ma w swojej ofercie właśnie tworzenie planu marketingowego. Na https://polasobczyk....n-marketingowy/ można poczytać szczegóły. Możliwości reklamy są ogromne, ale tylko zaplanowane i skoordynowane działania przyniosą efekt. 


Natalia Charzyńska

Napisano 22 maj 2019 - 12:03

Po pierwsze na pewno NIE korzystaj z tzw. "szeptanki". Jakiś czas temu opublikowałam obszerny tekst na ten temat, zobacz jeśli jesteś zainteresowany:
 
 
 
 
 
 
 
Oprócz tego mam cały cykl artykułów jak zacząć marketing jeśli mamy lokalną firmę, część 1 znajdziesz tutaj:
 
 
 
 
 
 
 
Dodatkowo polecam zapoznanie się z klasycznymi i bardziej nowoczesnymi koncepcjami marketingu mix:
 
 

Scotlander

Napisano 21 maj 2019 - 09:45

Banery i ulotki umarły, przynajmniej ekonomicznie. Teraz podstawa to google, FB i Web 2.0, blogi itp. Płacisz i kalkulujesz CPC czyli koszt za interakcję, plus możliwość wyboru audytorium. Firma bez wizytówki w Google nie istnieje w internecie. Do tego rozsądny fanpage na FB i pozycjonowanie z głową


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)