Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: newslettery


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Sobi

Napisano 28 lipiec 2014 - 22:50

Jak jest coś za darmo to prosze nie liczyć, że będzie to wiarygodne źródło. Firmy takie jak wskazana powyżej niestety ściąga adresy emailowe z wielu stron internetowych i same tworzą bazy do wysyłki. Nie trzeba wspominać, że jeżeli baza mailowa jest słabej jakości -to żadna reklama newsletterowa nie będize skuteczna.

 

Lepiej zainwestować w firmę, która posiada już bazę. Ważne jest profilowanie tych osób, jakie zapisayły się do bazy. Jeżeli mamy bazę, która składa się z adresów ogólnodosteonych - bo na takie adresy można wysłać maile bez problemu, to efekt będzie mizerny.

 

Kwestie prawne

Pamiętajmy aby nie wysyłać niezamówionych informacji handlowych drogą elektroniczną. Odbiorca musi wyrazić na to zgodę.

 

Każdy newsletter, oferta skierowany poprzez mail powinien mieć (najlepiej klikalny) link z możliwością wypisania się z newslettera.


Steffi

Napisano 28 lipiec 2014 - 21:42

Warto także zainwestowac w emailing - najlepiej od samego początku działalności budować listę subskrypcyjną. FreshMail jest idealny na poczatek: ma dużą bibliotekę materiałów edukacyjnych, jest intuicyjny i do tego jest za darmo.


Napisano 30 maj 2014 - 15:17

Też jestem za. tylko trzeba robić to z głową, żeby listy od nas nie wyladowały u klienta w SPAMIE


Krzysztof_G

Napisano 12 maj 2014 - 17:47

Też jestem zdania, że mailing jest bardzo skuteczny - jeżeli oczywiście właściwie się wykorzystuje to narzędzie. Dla osób, które na co dzień się zajmują tą tematyką na pewno przydatna okaże się ta konferencja M@il My Day mająca miejsce w Warszawie od 20 do 21.05. Zaproszeni goście jak Filip Kłodawski czy Paweł Tkaczyk na pewno skutecznie wyjaśnią różne aspekty tej formy promocji i reklamy, jak również na konkretnych przykładach pokażą jak warto lub nie wykorzystywać mailing. Zgłaszać się można na stronie www.mailmyday.pl


komandor

Napisano 04 styczeń 2014 - 12:23

Mailing to najbardziej skuteczna forma reklamy w internecie obok pozycjonowania w wyszukiwarce i linków płatnych Adwords. Natomiast faktem jest, że wymaga ona czasu na zbudowanie sensownej bazy adresów. Nie ma sensu kupować szemranych baz danych na Allegro czy w innych podejżanych miejscach. Jeśli kilkadziesiąt - kilkaset tysięcy adresów kosztuje 100 - 500 zł to wiadomo, że są to adresy zczytane ze stron bez zgody na wysyłkę. Mailing do takiej bazy to najzwyklejszy SPAM i na 99% nie przyspoży nam nawet 1 klienta. Szkoda czasu pieniędzy i reputacji marki.

 

Zainteresowanym plecam poradnik Jak budować bazy mailingowe.


bazyliczek

Napisano 16 styczeń 2013 - 13:05

Wysyłanie newsletterów jest jak najbardziej przydatne. Problemem jest jednak uzyskanie dużej liczby odbiorców. Co więcej newslettery często nie są otwierane przez adresatów. Bardzo dobrym wynikiem jest klikalność w granicach 15 %

Napisano 16 styczeń 2013 - 12:57

Co sądzicie o newsletterach? Jest sens tworzyć bazę mailingową? Czy jest to dobry sposób na dotarcie do klienta?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)