Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: księgowanie wynajmu pomieszczenia w urzędzie wojewódzkim


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 11 czerwiec 2019 - 19:09

A kim jesteś że o to pytasz?

Napisano 11 czerwiec 2019 - 18:23

Witam

 

Mam pytanie jak zaksięgować fakturę sprzedaży za wynajem pomieszczenia w urzędzie wojewódzkim. Zgodnie z art. 5 ufp. wpływy z najmu stanowią dochody publiczne, (urząd wojewodzki jest czynnym podatnikiem VAT) zatem wpływy te nie mogą być gromadzone na wydzielonym rachunku dochodów, i muszą być odprowadzone do budżetu państwa (art. 11 ufp), zatem księgowania wydają się być następujące

 

1)  fv sprzedaży 202(rozrachunki z odbiorcami)/221,225(VAT)

2) wpływ należności  130/202

3) odprowadzenie dochodów na rachunek państwa 222/130

 

Czy dobrze myślę ?

Będę wdzięczna za odpowiedzi


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)