Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Hebe reklamacja wysyłki


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 22 luty 2021 - 22:51

Po kilku dniach od drugiej interwencji paczka doszła do paczkomatu, ale zniszczona: zniszczony produkt i kilka braków. Zgłosiłam to jako reklamację, trwała 2 tygodnie (BOK odpisuje bardzo powoli), ale wywalczyłam zwrot zniszczonego produktu (na koszt hebe), zwrot kasy za brakujące produkty i zniszcony oraz voucher na 40 zł, polecam być twardym i wywalczyć.


Napisano 22 luty 2021 - 20:11

Jestem w tej samej sytuacji teraz. Jak to przebiegło w tym przypadku? Po jakim czasie doszła w końcu przesyłka ?

Napisano 25 styczeń 2021 - 15:22

Proszę o pomoc... Zrobiłam zamówienie w aplikacji Hebe na 150 zł i wybrałam formę dostawy InPost Paczkomaty. Mija właśnie 8 dni od złożenia zamówienia (podczas zamawiania miałam wyraźną informację, iż zamówienie będzie u mnie w przeciągu 2-3 dni roboczych). Do tej pory dostałam jedynie mail o potwierdzeniu złożenia zamówienia oraz mail z informacja, że zamówienie jest spakowane. W aplikacji Hebe status zamówienia to "wysłane", a w aplikacji InPost status to "w trakcie przygotowywania". Dwa razy kontaktowałam się z BOK Hebe i dwa razy powiedziano mi, że nie wiadomo kiedy paczka zostanie wysłana. Podczas drugiej rozmowy pani poinformowała mnie, że BOK nic nie wie, a takich zamówień dostarczanych przez InPost jest bardzo dużo i mają problem z InPostem. Na ten moment nie wiem czy i kiedy dostanę swoje zamówienie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak może wyglądać jakakolwiek rekompensata i jak mogę przyśpieszyć przesyłkę paczki?
PS Obsługa nie może ani anulować zamówienia ani go przekierować do innego dostawcy.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)