Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: W jakim czasie od powiadomienia sprzedawcy o chęci zwrotu należy odesłać towar?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 5 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 23 lipiec 2019 - 12:31

Masz czas 14 dni na zwrot towaru od dnia dotarcia do ciebie przesyłki. Jak najbardziej masz prawo odesłać towar po 11 dniach, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć produkt.

Może najpierw zapoznasz się z ustawą zanim udzielisz błędnej odpowiedzi???

Ustawa o prawach konsumenta:

Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem


alicjarozek

Napisano 23 lipiec 2019 - 11:25

Masz czas 14 dni na zwrot towaru od dnia dotarcia do ciebie przesyłki. Jak najbardziej masz prawo odesłać towar po 11 dniach, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć produkt.


Dorota Ł

Napisano 24 kwiecień 2019 - 19:47

Towar należy niezwłocznie odesłać do sklepu, nie później niż w ciągu 14 dni od poinformowania sprzedawcy o odstąpieniu od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz.
 

Napisano 10 luty 2019 - 21:03

a jaką Ty prowizję płacisz przy kupnie towaru?


Napisano 10 luty 2019 - 19:35

Pytanie brzmi: kiedy dokładnie poinformowałaś sprzedawcę o odstąpieniu od umowy? 

 Odstąpienie wysłałam mailowo  06.12.2018r a zwrotu prowizji dokonałam 21.11.2018r (długo zwlekałam z zapłatą i sprzedający wystąpił o prowizję) tak jak napisałam sprzedający poinformował mnie że, o chęci zwrotu można powiadomić na różne sposoby mailowo, telefonicznie no a w tym wypadku potwierdzeniem zwrotu prowizji następnie należy od momentu otrzymania zamówienia odesłać je wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy w ciągu 14 dni.


Napisano 10 luty 2019 - 17:27

Pytanie brzmi: kiedy dokładnie poinformowałaś sprzedawcę o odstąpieniu od umowy? 


Napisano 10 luty 2019 - 14:08

Dzień dobry,

jak w tytule dokonałam zwrotu prowizji 23.11.2018r od zakupionego towaru jeszcze przed jego otrzymaniem (niechcący) następnie otrzymałam towar 27.11.2018r po ponad 10 dniach złożyłam odstąpienie a po kolejnych 11 dniach odesłałam towar. Sprzedawca nie chce go przyjąć argumentując że w momencie oddania prowizji poinformowałam o chęci zwrotu i powinnam była odesłać zamówienie wraz z odstąpieniem w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania czy ma rację?.


Napisano 10 luty 2019 - 14:05

Dzień dobry,

jak w tytule dokonałam zwrotu prowizji 32.11.2018r od zakupionego towaru jeszcze przed jego otrzymaniem (niechcący) następnie otrzymałam towar 27.11.2018r po ponad 10 dniach złożyłam odstąpienie a po kolejnych 11 dniach odesłałam towar. Sprzedawca nie chce go przyjąć argumentując że w momencie oddania prowizji poinformowałam o chęci zwrotu i powinnam była odesłać zamówienie wraz z odstąpieniem w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania czy ma rację?.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)