Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: REKLAMACJA BUTOW SIZEER


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 03 kwiecień 2020 - 16:36

Nie polecam. Żerują na kliencie. Są nieuczciwi. Reklamacje obuwia są odrzucane. Przy takiej ilości sklepów internetowych zdecydowanie rekomenduję zakupy gdzie indziej.

Napisano 27 październik 2018 - 15:49

A moze to prawda Kasia, ze nie potrafisz dobrać rozmiaru?

Napisano 24 październik 2018 - 18:45

Jak się jest Januszem i reklamuje buty bez przyczyny żeby dostać nowe to tak jest!

Nie uważam się za Janusza, a dziś również otrzymałam opinię negatywną. Zdecydowanie zgadzam się z Guest_MARIUSZ. Pierwszy i ostatni raz kupiłam buty w tym sklepie. Wytrzymały pół roku, porozklejały się na bokach, a w odmowie napisano, że "jest to wina niewłaściwego doboru rozmiaru obuwia". Żenada


Napisano 17 kwiecień 2018 - 12:58

NIE POLECAM SKLEPU. 

GWARANCJA rozpatrzona negatywnie. 

Formularz wypełniony z internetu, nawet tym miłym Panią nie chcialo sie usunąć stopi z linkiem do strony internetowej. 

Nie mowiąc o blędach ortograficznych. Jednym słowem dziadostwo. !!!

NIE POLECAM KUPOWAĆ NICZEGO!!!!

 

Jak się jest Januszem i reklamuje buty bez przyczyny żeby dostać nowe to tak jest!


Krystek23A

Napisano 17 kwiecień 2018 - 12:56

Ja osobiście składałem tam reklamacje pół roku temu, ponieważ rozkleiły mi się buty i nie było problemów z wymianą na nowe. Poza tym robię tam zakupy regularnie i jakoś nie mam negatywnych doświadczeń z tym sklepem przez co darzę go dużym zaufaniem. 
 
Piszesz o błędach ortograficznych sam je popełniając --> "miłym Panią"  :lol:  :lol:  Patrząc na Twoje byki jakie sadzisz możliwe, że tylko Tobie się wydaje, że są tam błędy ortograficzne, ponieważ nie masz pojęcia o prawidłowych formach pisowni... Też miałem okazję wypełniać ten formularz i nie zauważyłem żadnych błędów ortograficznych ;) 
 

 

Link do strony internetowej w stopce na formularzu jakie ma znaczenie pod kątem reklamacji, że aż tak Ci to przeszkadza?  :rolleyes:  Jeżeli sklep posiada pewne szablony to wiadomo, że nie będzie ich dostosowywać indywidualnie pod kątem każdego klienta :) 

ZE SWOJEJ STRONY MOGĘ POLECIĆ TEN SKLEP  ;)

Napisano 16 kwiecień 2018 - 22:33

NIE POLECAM SKLEPU. 

GWARANCJA rozpatrzona negatywnie. 

Formularz wypełniony z internetu, nawet tym miłym Panią nie chcialo sie usunąć stopi z linkiem do strony internetowej. 

Nie mowiąc o blędach ortograficznych. Jednym słowem dziadostwo. !!!

NIE POLECAM KUPOWAĆ NICZEGO!!!!


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)