Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Reklamacja Play abonament


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 9 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 29 lipiec 2016 - 21:24

Witam

W dniu 05.05.2016 przedłużyłem umowę w play na abonament rodzina unlimited   czyli 3 karty sim + 1 karta internet mobilny 100gb za sumę 125pln /miesiecznie za 4 karty sim .

 

W salonie nie poinformowano Mnie ze jest to aneks odroczony itd więc po nieuznanej reklamacji udałem się do salonu w dniu 04.06 w którym zawarłem umowę o rozwiązanie umów w tzw FAIR PLAY(30 dni na rezygnacje bez podania przyczyny).

 

Niestety pan w salonie przez problemy techniczne nie mógł tego wklepać w system więc złożyłem reklamację.

W dniu 15.06  otrzymałem odpowiedz ze reklamacja została uwzgledniona i po otrzymaniu pisemnej odp muszę odesłać dyspozycję rezygnacji.Przez 4 tyg nic nie otrzymałem ,złożyłem reklamację kolejną ,czekałem 3tyg na odp której nikt Mi nie udzielił więc wysłałem listem poleconym w odstepie 3 dni dwa pisma o anulowanie Moich umów .Mineło kolejne 2 tyg Moje umowy dalej nie zostały anulowane wiec dzwoniąć na infolinię otrzymałem odpowiedz ze mogę złożyć reklamację.

I co dalej kolejne oczekiwanie na odpowiedz 3 tyg ,w między czasie dodam ze play wysyła sms ze niestety ale niemogli się zemną skontakotwać udzielą informacji pisemnie -po 1sze nikt nie dzwonił ,nikt nie nie napisał ,a list żaden nie przyszedł

 

Co mam zrobić skoro PLAY już po upływie 8 tyg od zgłoszenia rezygnacji w umów mają to gdzieś .

proszę o pomoc.

pozdrawiam.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)