Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: reklamacja


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 4 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

bebo

Napisano 11 sierpień 2015 - 19:38

Tak z ciekawości, czy ten sklep handluje marką O...max? Oni tak załatwiają reklamacje, współpracując z serwisem, żeby skasować za naprawę i nie oddawać za przesykę do naprawy.


Napisano 09 sierpień 2015 - 19:24

Sklep ma obowiązek oficjalnie Ci odpowiedzieć podając powód odrzucenia. Jeśli nie da - zadzwoń do rzecznika praw konsumenta


Napisano 09 sierpień 2015 - 15:16

witam,zepsuł mi się telefon na gwarancji.odesłałem do sprzedawcy -sklepu internetowego,sprzedawca nie chcę uznać gwarancji i twierdzi że na podstawie ekspertyzy jakiegoś tam serwisu uszkodzenie powstało z mojej winy.nie chce mi przesłać tej ekspertyzy na piśmie w celu weryfikacji.co robić.proszę o pomoc


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)