Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Odmowa odbioru przesyłki - koszty po stronie przedsiębiorcy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 9 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

bebo

Napisano 24 maj 2015 - 21:58

Zasadą przy odstąpieniu od umowy jest pokrycie przez kupującego bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, ale sklep musi o tym wcześniej poinformować. Wtedy można obciążyć kupującego kosztami za zwrot lub później je egzekwować.


Napisano 21 maj 2015 - 08:52

Ponownie proszę o pomoc.


Napisano 19 maj 2015 - 08:59

Dzień dobry, mój tata prowadzi nieduży sklep internetowy. Czasami zdarzają mu się takie sytuacje, że klientki zamawiają produkty mojego taty, a jak przesyłka do nich dochodzi to odmawiają jej przyjęcia - przy przesyłkach za pobraniem tata traci za każdym razem pieniądze na wysyłki. Teraz zdarzyła mu się sytuacja, że kobieta zamówiła produkt, przelała pieniądze za przesyłkę i towar i też odmówiła odbioru. Przesyłka wróciła i mój tata musiał zapłacić za przesyłkę powrotną. Czy kobiecie może zwrócić pieniądze tylko za towar, a za przesyłkę zostawić sobie? no i jak tata może bronić się przed tego typu zagraniami konsumenta, który jest tak mocno chroniony przepisami prawa. Czy są jakieś przepisy, które chronią przedsiębiorcę? Tata jak dzwoni do klientek to często udają, że nie mogą teraz rozmawiać i mówią, że oddzwonią, po czym nie oddzwaniają i nie odbierają telefonów albo blokują taty numer... Chciałabym pomóc tacie, ale nie wiem jak mogę to zrobić...


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)