Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Reklamacja butów


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

fashion.victim

Napisano 21 lipiec 2021 - 06:39

Jak chce się coś reklamować to warto jeszcze znać regulamin sklepu w przypadku danej reklamacji i jak to wygląda.


Adwokat Krakow

Napisano 08 kwiecień 2020 - 17:07

Niby tak, ale pamiętajmy, że to też są dodatkowe koszty dla konsumenta. 


Napisano 07 kwiecień 2020 - 14:35

W takich sytuacjach polecam rzeczoznawców. Ze swojego doświadczenia mogę polecić Rzeczoznawców Maj, bardzo dobrze się z nimi współpracuje, a opinie przez nich wydawane są rzetelne i fachowe.

Potwierdzam, bardzo fachowa pomoc z ich strony w moim przypadku.


Napisano 18 luty 2020 - 19:12

W takich sytuacjach polecam rzeczoznawców. Ze swojego doświadczenia mogę polecić Rzeczoznawców Maj, bardzo dobrze się z nimi współpracuje, a opinie przez nich wydawane są rzetelne i fachowe.


Napisano 08 listopad 2012 - 22:01

Przy Inspekcji Handlowej działa Stały Polubowny Sąd Konsumencki, można spróbować założyć tam sprawę, to nic nie kosztuje, z tym że firma nie musi się na taką sprawę zgodzić, a wyrok nie ma żadnej mocy prawnej.

Napisano 06 listopad 2012 - 18:24

Już zwrocilam sie z tym do Rzecznika konsumentów, ale odpowiedź sklepu zno była odmowna.
Mogę sie odwołać od tej opinii i ponownie prosić Rzecznika o interwencje?
A PIH? Czy mogłabym się tam zwrócić? I na czym by to polegało?

Napisano 03 listopad 2012 - 13:29

Może się zająć, ale nie musi.

W tej sytuacji, mozna jeszcze próbować zapis na sąd polubowny, na co ta firma się godzić nie musi.

Jeżeli to nie pomoże, to tylko powództwo przed Sądem Rejonowym

Napisano 02 listopad 2012 - 03:20

Powinnaś wrócić do Rzecznika Konsumentów i poprosić, żeby zajął się Twoją sprawą. Pokieruje Cię, co robić dalej i będzie występował w Twoim imieniu.

Napisano 30 październik 2012 - 22:00

Kupiłam buty koturny w maju w popularnej sieciówce. W sierpniu zauważyłam że pękła w nich podeszwa. Postanowiłam je oddać do reklamacji, która została oddalona gdyz stwierdzono iz buty ulegly zniszczeniu z mojej winy. Zaznaczam, ze byly to buty koturny, dośc wysokie wiec zbyt wielu kilometrow w nich nie zrobilam, ani tez w pilkę nie grałam, by pęknięcie podwszwy było moją winą. Napisałam odwołania ale opinia wydana przez sklep za pierwszym razem została podtrzymana. Nie mogąc pogodzić się z opinią sklepu postanowiłam w dalszym ciągu ubiegać się o swoje prawa więc udałam się z tą sprawą do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Rzecznik wysłał do nich w tej sprawie pismo, na które dostałam znow odpowiedz odmowna.
I tutaj chcę prosić o pomoc, co jeszcze mogłabym w tej sprawie zrobic? Do jakiej instytucji sie udac?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)