Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: wielokrotna reklamacja i nie przestrzeganie terminu naprawy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

bebo

Napisano 29 kwiecień 2015 - 12:22

Poproś o pomoc rzecznika konsumentów lub złóż reklamację na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z żądaniem wymiany lub zwrotu pieniędzy. Rzecznik byłby wskazany w tym trudnym przypadku.


Napisano 24 kwiecień 2015 - 18:44

Witam,
przy zakupie tableta w Komputroniku wykupiłam również 'rozszerzoną gwarancję'. Pol roku przed upływem gwarancji ekran uległ uszkodzeniu, dwa dni później zadzwonilam do ubezpieczyciela Ergo Hestia, przyjęli mój sprzęt, wysłałam go do serwisu Logisfera33, sprzęt wrócił do mnie, jednak ekran odklejal się. Nastepnego dnia wysłałam wiec tableta spowrotem do serwisu, przyjęto reklamacje,'naprawiono' go, odeslano do mnie i ekran był nietkniety. Drugi raz wysłałam go do serwisu, czyli ogółem trzeci raz i przez 14 dni nie otrzymałam żadnej konkretnej odpowiedzi. Z gwarancji wynika, że zwrot pieniędzy mogę otrzymać wyłącznie wtedy jeśli naprawa będzie dla nich nieopłacalna, nie ma wzmianki o dopuszczalnej ilości reklamacji. W gwarancji nie ma rowniez informacji na temat dopuszczalnej ilości dni na naprawę, czyli obowiązuje tu kodeks cywilny i 14 dni. W tym momencie mam wrażenie, że grają na czas ponieważ został juz tylko miesiąc ważnej gwarancji. Co mogę zrobić aby odzyskać pieniądze i w związku z przekroczonymi 14dniami na naprawę? Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie wiem co mam zrobić w tej sytuacji.

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)