Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Nowe auto, serwis nie potrafi naprawić wady


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 6 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

rafon

Napisano 25 czerwiec 2019 - 08:12

Jak będziesz miał dalej problem z akumulatorem to polecam niezawodny "cb357"


Markko

Napisano 04 czerwiec 2019 - 11:33

Chyba najlepiej ogarnąć porządny serwis od amerykańców. Bo różnych "mietkach" szkoda się bujać.


Napisano 03 czerwiec 2019 - 16:44

Witam,

 

zakupiłem w leasing'u nowiutkiego Jepp'a Grand Cherokee 2017 rocznik.

 

Po tym jak przyszły cieplejsze dni okazało się, że auto nie odpala gdy stoi parę godzin na słońcu w wysokiej temperaturze. Assistance przyjechało raz... (pierwszy przypadek), dwa... (drugi) itd.

 

Przypadków tych było łącznie ze 4 + dzisiejszy, który wydarzył się gdy przyszło 29 stopni a auto stało cały dzień na słońcu przed firmą. AUTO ODPALA i GAŚNIE wyświetlając przy tym milion różnych kontrolek na desce rozdzielczej.

 

Za każdym razem serwis twierdził iż naprawił usterkę, w końcu... za trzecim razem wymienili jeden z akumulatorów (są dwa) i uznali, że to była przyczyna, lecz przyszły chłodniejsze dni i nie było jak tego sprawdzić. Dzisiaj powtórnie borykam się z tym problemem i mam już tego dosyć.

 

Niestety, ale auto nie jest już na gwarancji. (Dalej w leasing'u).

 

Proszę o poradę co powinienem zrobić w takiej sytuacji... Myślę, że powinienem żądać od Jeep'a zwrotu gotówki bądź wymianę auta na nowe bez wad.. Tym bardziej że WIELOKROTNIE nie zdołali naprawić tej samej usterki.

 

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

 


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)