Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Reklamacja


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 1 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

rzeczoznawca_obuwie/odzież

Napisano 17 sierpień 2017 - 13:40

Sprzedawca odrzucił Twoją reklamację?

 

Teraz my możemy Tobie pomóc.

 

Prześlij do bezpłatnej oceny Twoją sprawę: zdjęcia wady, opis wady, zgłoszenie reklamacyjne praz odpowiedź sprzedawcy poprzez łatwy formularz kontaktowy: http://wegner-rzeczoznawca.pl/?konto

 

Bezpłatnie odpowiemy czy warto dalej walczyć! :)


Napisano 31 styczeń 2017 - 22:26

Jest ale to działa na zasadzie "zrób tak, aby było dobrze"...poszukaj w przepisach itd...


koleżanka

Napisano 31 styczeń 2017 - 22:09

A właściciela sklepu to nie ma ?


Napisano 31 styczeń 2017 - 21:55

Witam,

znajoma pracuje w sklepie obuwniczym. Klient złożył w połowie grudnia reklamację na obuwie, które kupił na początku kwietnia. Znajoma odesłałała je do producenta, który nie uznał reklamacji, ponieważ stwierdzono uszkodzenie, które powstało na skutek niewłaściwego zdejmowania obuwia (brak całkowitego rozsznurowania przy zdejmowaniu oraz przytrzymywanie butów drugą nogą w okolicy pięty podczas zdejmowania).

Klient pod koniec grudnia odebrał buty wraz z decyzją objaśniającą przyczynę odrzucenia reklamacji. Na początku stycznia wrócił ponownie z tymi samymi butami i złożył odwołanie od decyzji reklamacyjnej. Producent obuwia potrzymał swoją decyzję i odrzucił odwołanie od decyzji reklamacyjnej.

 

Znajoma nie wie co ma zrobić w takiej sytuacji, nigdy nie była przeszkolona w zakresie reklamacji.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)