Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: nieuznana reklamacja


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 9 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 02 sierpień 2018 - 20:33

proszę o pomoc w odpisaniu na nieuznana reklamacje zegarka który po miesiącu użytkowania się zepsuł, dokładnie odpadla wskazowka. odpowiedź która otrzymałem :
Reklamacja nr 2111855951 | C1/2018/5283 nie została uznana za zasadną, ze względu na zakwalifikowanie szkody jako uszkodzenie mechaniczne. Serwis zaproponował odpłatną naprawę szkła w wysokości 90 zł, wskazówek w wysokości 51 zł. Jeżeli uszkodzeniu uległ również mechanizm, jego naprawa wyniesie 90 zł.

Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń:

Powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego.
Będących skutkiem wypadków, zdarzeń losowych, samodzielnej ingerencji, niewłaściwego użytkowania
Szkiełka, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących i powłok zewnętrznych.
Gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt ( ustawienie zegarka, konserwacja i czyszczenie).

Napisano 22 czerwiec 2018 - 17:22

Witam, w sierpniu zeszłego roku kupiłam opaskę garmin vivosmart w czerwcu tego roku zerwała mi się opaska przytrzymująca pasek, który zostaje po zajpieciu zegarka. Złożyłam reklamacje. Została jednak odrzucona przez producenta który tłumaczy się : złym użytkowaniem. Moim zdaniem opaska za ok 700 zł powinna być trwalszym produktem, ze względu na całodzienne korzystanie z niej. Bardzo proszę o wskazówki w celu uzyskania naprawy opaski.

Napisano 05 luty 2018 - 11:04

Witam. Prosze o rade. Oddalam obuwie do reklamacji w traperach popekala skora.Otrzymalam negatywna odpowiedz, napisali ze obuwie upralam, poniewaz pachnie i sa za czyste podeszwy. Poprostu jestem w szoku.Podeszwe wyczyscilam woda i nigdy nie byly prane. Czy jest sens sie odwolywac?

Napisano 26 styczeń 2018 - 10:14

A co to za asysta prawna?


Napisano 26 styczeń 2018 - 01:40

Każdy ma prawo do reklamowania produktu, ale niestety często bywa tak, że ta reklamacja nie jest uznawana… chociaż to ewidentnie producent zawinił! W takich sytuacjach dobrze jest mieć wykupioną asystę prawną, wtedy prawnik wywalczy dla nas zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.


Fizo

Napisano 09 maj 2017 - 16:56

Miałem podobną sytuację, to stwierdzili, że buty musiały być prane w pralce, bo pachną :)))) a ja je po porostu umyłem z dodatkiem mydła czy coś...nie dało rady, musiałbym do sadu iśc.


Napisano 09 maj 2017 - 16:52

Witam..mam pytanie czy reklamacja moze być uznana z powodu przebarwienia obuwia i stopy spowodowane przemoczeniem deszczu. Obuwie zostało zakupione w kwietniu 2016 są to półbuty skórzane zakupione w sklepie internetowym w eobuwie firmy lasocki..w dniu dzisiejszym.otrzymalam.informacje meilową iż reklamacja uznana jest za niezasadną i produkt zostanie odesłany...nadmieniam iż w reklacji zaznaczylam.iż
towar ma odbarwienia...proszę o podpowiedź co dalej bo obuwie nie nadaje się do użytkowania.

Napisano 20 luty 2017 - 12:41

Witam.Mam problem.Sprzedaję ubrania dziecięce w sklepie internetowym.Klient odesłał ubrania,w tym spodnie bawełniane dziecięce, w których  zrobione są dziurki(wyglądają jakby dziecko o coś zahaczyło i wyrwało-nie wynika to z wadliwości towaru)Odesłany został także komplet body ze spodniami,z którym jest wszystko w porządku,kupujący twierdzi że podczas użytkowania na kolanach robią się wypuklenia-co jest normalną rzeczą w bawełnianych spodenkach.Dodam,że towar był użytkowany,odesłany po praniu,bez metek i bez paragonu.Według mnie reklamacja jest bezpodstawna.Co robić w takiej sytuacji,jak napisać odmowę reklamacji?

Pilnie proszę o pomoc.Pozdrawiam.


Napisano 21 grudzień 2016 - 15:59

Witam

Czasem jest tak, że sprzedawcy celowo odrzucają reklamację, licząc że klient i tak nic nie zrobi. Nie będzie przecież kierował do sądu sprawy za 200 zł. W takich sytuacjach warto skorzystać z oferty sprzedaży reklamacji na reklamacje24.com. Wystarczy napisać maila na kontakt@reklamacje24.com i w kilka dni otrzymać pieniądze na konto. Polecam ! 
 

Łukasz
-- 

Zapłacimy Ci za odrzuconą reklamację !


kontakt@odrzuconareklamacja.com

www.odrzuconareklamacja.pl


Napisano 05 grudzień 2016 - 11:59

W tym kraju reklamacje nic nie dają. Rzeczoznawcy są opłacani przez sklepy pod stołem i wydają takie opinie jakie sa w interesie sklepów. Dodatkowo ta klika zna się i jeden nie podważy decyzji drugiego, bo z kim potem na wódke pójdzie.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)