Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Naprawa gwarancyjna parkietu


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 6 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Vioola

Napisano 21 wrzesień 2020 - 16:36

Jakie szczęście, że my nie mamy żadnego problemu z parkietem :) Wiecie tak sobie teraz myślę że lepiej kupić droższy markowej firmy niż najtańszy. Wtedy większe poczucie bezpieczeństwa mamy że parkiet będzie ok. Ale można oszczędzić na zakupie, kupując online, my tak zrobiliśmy: https://podlogi24.ne...a-o_c_72_1.html i zatrudniliśmy tez firmę która się specjalizuje w klejeniu parkietu. Żeby właśnie nie było niemiłych niespodzianek


malyjakdiabli

Napisano 15 marzec 2020 - 15:14

Jest wiele problematycznych wątków w tym przypadku.

Jeśli wszystko było w normie, po co firma cyklinowała ponownie podłogę na własny koszt?

Zdecydowanie więcej powiedziałby Nam rzeczoznawca :)

Znany mi jest przypadek z autopsji, i od tamtej pory zdecydowanie ostrożniej dobieram słowa odnośnie tego że ktoś źle zamontował podłogę, albo ktoś źle wykonał swoja pracę odnośnie cyklinowania podłogi drewnianej.

- mieszkanie na parterze z wyjściem na balkon.

- po sezonie grzewczym zaczęły się dziać z podłogą cuda

- okazało się że stopniały śnieg spowodował falę wilgoci w posadzce bo niestarannie wykonana była izolacja pionowa budynku przez dewelopera.

Przyjechał rzeczoznawca, zrobił pomiary, odkuł tu odkuł tam i doszło do tego że:

- deweloper partycypował w kosztach demontażu podłogi, osuszania posadzek i montażu nowej podłogi.

A my w ramach dobrego serca, zamontowaliśmy podłogę za free.

Ot taki przypadek.


Napisano 19 listopad 2007 - 14:51

No tak, ale w związku z wadliwym wykonaniem usługi ja ponoszę dodatkowe (udokumentowane) koszta związane pracami wynikłymi z "winy" firmy. To tak jak np. koszt wysyłki towaru powyżej iluś kilo pokrywa firma. Dlaczego ja muszę dokładać do błędów firmy, która wzięła ode mnie pieniądze i nie wywiązała się z umowy - tzn. wywiązała ale źle ;(. Rozumuję na "chłopski rozum" - no ale on nie zawsze idzie w parze z przepisami ;).

Napisano 19 listopad 2007 - 14:41

Koszty lakieru i farb oczywiście powinien pokryć wykonawca - bo z jego winy doszło do niewłaściwego wykonania usługi. Natomiast co do kosztów noclegu to zgadzam się z wykonawcą, że nie ma podstaw do obciążania ich tymi kosztami.

Napisano 19 listopad 2007 - 11:15

WitamProblem gwarancji i obowiązków firm był poruszany wiele razy ? jednak nie ma chyba sytuacji podobnej do mojej, a może ktoś mi coś podpowie.W pewnej firmie został zamówiony parkiet oraz położenie (przyklejenie, cyklinowanie, lakierowanie) i niestety schody się zaczęły jakiś czas po zakończeniu prac, mianowicie klepki się wykrzywiły tworząc ?łódeczki?. Po złożeniu reklamacji i wizycie przedstawiciela z firmy reklamacja została przyjęta (dokonane pomiary wilgotności powietrza, klepek i temperatury były w normie) i firma zobowiązała się do ponownego cyklinowania. I tutaj pojawiają się moje pytania: w jaki sposób ma być rozliczony ubytek drewna po cyklinowaniu (ileś klepki przecież zostanie zebrane)?, kto ma zapłacić za moje noclegi poza mieszkaniem podczas polakierowania mieszkania (lakier chemiczny ? na początku nie dość, że ma ostry zapach to jeszcze pewnie jest szkodliwy), co z pomalowanymi już ?na gotowo? ścianami i sufitami?. Liczę na jakąś pomoc. PozdrawiamWczoraj przedstawicie firmy powiedział, że nie będą partycypować w kosztach noclegów - oficjalne w tej kwestii jak i odnośnie farb i lakieru mam dostać dzisiaj .

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)