Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Jak przewozić dziecko w samochodzie – 2017/2018 r.


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Anastazja55

Napisano 07 czerwiec 2020 - 19:07

Dziecko powinno jeździć w foteliku. I tyle. Nie wiem jaka filozofia w tym. Zresztą dziecko jest przewożone od wielu lat w foteliku. Musi byc tylko w sprawdzonym foteliku.Ja to teraz mam inne zmartwienie bo oc mi się kończy a musze coś wybrać, cos zensownego gdzie nie będe kroci płaciła za ubezpieczenie. Mam nadzieje, że tutaj http://kompleksowaochrona.plda się coś ogarnąć


maciek_p

Napisano 04 czerwiec 2020 - 14:44

Do przewożenia dziecka w aucie warto jest kupić dobrej jakości i przede wszystkim bezpieczny fotelik samochodowy. Ja mam od tego https://babydesign.eu/ producenta i chwalę go sobie. Przed zakupem czytałam jakie ma certyfikaty bezpieczeństwa, i widziałam że warto od nich jest kupić.


Napisano 01 czerwiec 2020 - 07:59

@dziadek ja tam jako kobieta nigdy nie miała problemu z regulacją czy montażem i to właśnie uważam za duży plus adaptera, dzieci też nigdy nie narzekały na komfort jazdy w tym pasie.

Napisano 14 kwiecień 2020 - 12:31

Ja fotelik zamieniłem w końcu na adapter smart kid belt i jest ok. Polecam

Napisano 28 styczeń 2020 - 14:17

alanka --- fabiana --- patrycja …… nie wciskajcie kitu sprzedawczynie, może jest i niewielki, ale żeby dziecku poprawnie go zapiąć zarówno na barku jak i w pasie to trza się tak nagimnastykować że klękajcie narody a i tak wygląda to licho. Założyłem kilka razy i paszoł won do garażu, a przeprosiłem się z poddupnikiem!

Napisano 07 listopad 2019 - 02:46

 

atesty i homologacje to nic, ale przeszedł pozytywnie dwa testy zderzeniowe, wynikami testów dynamicznych moga sie pochwalic - tak dobrze wyszły co świadczy niezaprzeczalnie o bezpieczeństwie tego pasa

 

 


 

atesty i homologacje to nic, ale przeszedł pozytywnie dwa testy zderzeniowe, wynikami testów dynamicznych moga sie pochwalic - tak dobrze wyszły co świadczy niezaprzeczalnie o bezpieczeństwie tego pasa

 

I to jest istotne właśnie, że jest bezpieczny. Ma atesty i homologacje jak foteliki i pozytywne wyniki testów tylko dobrze o nim swiadczą a nie to że mandatu sie nie dostanie, to tylko dodatek


Napisano 04 październik 2019 - 00:20

Pas Smart Kid Belt sprawdza się super, niewielki, poręczne urządzenie i bezpiecznie z nim dziecko przewozimy. Sprawdza się super, dla mnie śmiało zastępuje podładki, fotelik. Czytałam dużo opinii, ma wymagane atesty, homologacje. Dla mnie ok

 


Pas Smart Kid Belt sprawdza się super, niewielki, poręczne urządzenie i bezpiecznie z nim dziecko przewozimy. Sprawdza się super, dla mnie śmiało zastępuje podładki, fotelik. Czytałam dużo opinii, ma wymagane atesty, homologacje. Dla mnie ok

atesty i homologacje to nic, ale przeszedł pozytywnie dwa testy zderzeniowe, wynikami testów dynamicznych moga sie pochwalic - tak dobrze wyszły co świadczy niezaprzeczalnie o bezpieczeństwie tego pasa


Napisano 31 lipiec 2019 - 13:31

Pas Smart Kid Belt sprawdza się super, niewielki, poręczne urządzenie i bezpiecznie z nim dziecko przewozimy. Sprawdza się super, dla mnie śmiało zastępuje podładki, fotelik. Czytałam dużo opinii, ma wymagane atesty, homologacje. Dla mnie ok


Napisano 30 lipiec 2019 - 17:47

Przypinam pasami smart kic belt dzieciaki 8-10 lat. Dobrze się sprawdza ten adapter, znacznie ułatwił nam życie, co więcej jest niedrogi w porównaniu do fotelików. Może nie zastąpi fotelika, ale można go kupić zamiast podkładki.


Napisano 02 czerwiec 2019 - 22:45

 

od 150cm  ale jak jeszcze nie maj polecam to co ktos wyżej pisał, pas smart Kid  belt. Nie tylko zabezpiecza przed mandatem jak mówią w reklamie w tv ale zapewnia bezpieczeństwo dziecka , przeszedł  dwa testy zderzeniowe z pozytywnymi wynikami

 

 


 

od 150cm  ale jak jeszcze nie maj polecam to co ktos wyżej pisał, pas smart Kid  belt. Nie tylko zabezpiecza przed mandatem jak mówią w reklamie w tv ale zapewnia bezpieczeństwo dziecka , przeszedł  dwa testy zderzeniowe z pozytywnymi wynikami

 

Tez poelcam ten pas - niewielkie urzadzenie do schowania w kieszeni a zabezpiecza dziecko podczas jazdy, zdecydowanie leszy od kazdej podkładki saochodowej, nie ma efektu nurkowania i mocno trzyma dziecko w kanapie


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)