Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Zawarcie umowy przez telefon z konsultantem


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 20 marzec 2018 - 21:30

Mam identyczną sytuację. Jak sobie poradziłeś?

Napisano 15 marzec 2018 - 10:41

KONIECZNIE CZYTAJCIE UMOWY PO ROZMOWACH Z KONSULTANTEM

Napisano 12 styczeń 2018 - 20:48

Czy jest tu jakiś prawnik chcący zająć się sprawą z T-Mobile? Operator dokonał przedłużenia umowy (zawarcia aneksu) zgodnie ze wszystkimi zasadami opisanymi w powyższym artykule, ale... z użytkownikiem numeru (członkiem rodziny), a nie z abonentem, czyli osobą która zawarła umowę pierwotną. Mam pełną dokumentację sprawy, ponieważ to ja jestem abonentem, osobą, której członek rodziny bez mojej wiedzy i zgody telefonicznie aneksował umowę obciążającą mnie finansowo na kolejne dwa lata.

Napisano 20 listopad 2016 - 18:26

Zawsze możesz złożyć reklamację jeśli zostałeś oszukany przez konsultanta. Ja tak miałam w t-mobile, podczas rozmowy zgodzilam się na dodatkowy Internet mobilny za 10 zl/msc. Pierwszy rachunek wystawili mi za wysoki ale skorygowali po moim telefonie. Za drugim razem znowu miałam wyższy rachunek i dowiedziałam się ze abonament na Internet wcale nie wynosi 10 zł a 20. Złożyłam reklamacje i dostałam odpowiedź ze przesluchano moja rozmowę z konsultantem i mam prawo odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji.

Napisano 13 luty 2015 - 16:50

Podjąłem rozmowę zkonsultantką TAURONA.Zaproponowano mi cenę promocyjną za prąd.Stwierdziłem,że nie wierzę w takie rzeczy o obniżkach.Rozmówczyni stwierdziła,iż nie ma podstępu,bo to za lojalność,i żeby nie zmieniać na innego dostawcę.Zgodziłem się,ale zastrzegłem,iż potrzebuję umowę na piśmie i bez mojego podpisu umowa będzie nie ważna.Dostałem SMS ''zostałeś zakwalifikowany do promocji ENERGOOSZCZĘDNY. Gratulujemy. TAURON.'' Po jakimś czasie przyszła nowa faktura za prąd wyższa niż poprzednia.Na odwołanie za póżno.I TAK ZGODNIE Z PRAWEM zostałem wyrolowany.I PO CO TE ZMIANY JAK I TAK ROLUJĄ.OSTRZEGAM! NIE PODEJMUJCIE ŻADNYCH ROZMÓW Z KONSULTANTAMI PRZEZ TELEFON.

Napisano 22 sierpień 2014 - 20:19

Ja rozumiem, ze tutaj chodzi o dotychczasowego dostawcę i abonenta. A czy może tak zawrzeć umowę nowy zupełnie inny dostawca ?? Czy tylko dotychczasowy, może zmienić umowę ??

Nowy też może. Przez telefon nigdy nie wiadomo z kim się rozmawia, więc najbezpieczniej jest nie zawierać takich umów.


Napisano 22 sierpień 2014 - 17:46

Ja rozumiem, ze tutaj chodzi o dotychczasowego dostawcę i abonenta. A czy może tak zawrzeć umowę nowy zupełnie inny dostawca ?? Czy tylko dotychczasowy, może zmienić umowę ??

Napisano 27 maj 2014 - 09:11

Trzeba naprawdę uważać z kim się rozmawia i o czym się rozmawia. W internecie aż mnoży się od informacji na temat nieuczicych zagrywek firm które dzwonią do ludzi i po przez rozmowę naciągają ich na umowę... więcej o takich praktykach można poczytać tutaj: e-prawnik.pl//artykuly/prawo-spolek/uwazaj-na-umowy-zawierane-przez-telefon.html


Napisano 13 sierpień 2013 - 09:16

Mam podobną sytuację. Moja umowa z Polsatem skończyła się w lutym 2013. Nie wiedziałem o tym i nie odwołałem stałego zlecenia w banku. Ciągle płaciłem 37,90 zł. W lipcu otrzymałem pismo, że na podstawie rozmowy telefonicznej (z czerwca), zawarłem nową umowę na niższą opłatę 24,90 zł. natychmiast napisałem, że nie zgadzam się na nowe warunki i rezygnuję z usług Polsatu. W lipcu jeszcze zapłaciłem 37,90 zł, ale już od sierpnia zlikwidowałem stałe zlecenie.
Rezmowy telefonicznej nie pamiętam. Reklamację (rezygnację) złożyłem elektronicznie - zeskanowany dokument w formie PDF jako załącznik do e-maila. Również zadzwoniłem do Polsatu.
Polsat żąda ode mnie odszkodowania w wysokości 202 zł za zerwanie nowej umowy.

Napisano 30 styczeń 2013 - 11:10

A co jeśli usługa została włączona od razu tak jak robi to polsat. Ale telemarketer nie informował mnie, że nie mogę od takiej umowy odstąpić

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)