Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Jak usprawnić obieg informacji i dokumentów w firmie


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 1 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 02 styczeń 2020 - 14:17

Wybór odpowiedniego i nowoczesnego oprogramowania dla firmy jest kluczowe dla jej rozwoju oraz sukcesu. Sprawdź jakie funkcje oprócz elektronicznego obiegu dokumentów oferuje Firmao.pl program w chmurze CRM/ERP. Dzięki takiemu oprogramowaniu zaoszczędzisz wiele pracy i czasu. Z kodem UYGDE543 uzyskasz 10% rabatu oraz 14 dniowy okres testowy. Firmao.pl/oferty

Napisano 13 listopad 2019 - 12:00

Też się ostatnio nad tym zastanawiałem, wybór padł na program do obiegu dokumentów i osobiście jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Szybko i konkretnie, teraz działam na bezpłatnym okresie próbnym Firmao

Napisano 30 listopad 2016 - 09:00

OCR i obieg dokumentów już się wpisuje w działanie większości firm. Masz dokładnie wyjaśnione na stronie www.oprogramowaniedlafirmy.pl/ocr-czyli-program-do-skanowania-tekstu/ jak to działa i oznaczone na podstawie faktury.

Admin Moja Firma

Napisano 30 listopad 2016 - 09:00

Firmy najczęściej zaczynają zauważać potrzebę wdrożenia sprawnego obiegu informacji i dokumentów w momencie, gdy biznes zaczyna się szybko rozrastać, a jego właściciele inwestują w zatrudnienie nowych osób. Przybywa wówczas dokumentów napływających zarówno z zewnątrz firmy, jak i od samych pracowników, a dotychczas stosowane schematy postępowania i procedury przestają być wystarczające.

Powrót do artykułu: Jak usprawnić obieg informacji i dokumentów w firmie

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)