Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Kiedy nie można naprawić przebitej opony?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 9 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Fizo

Napisano 22 lipiec 2019 - 11:00

Na boku opony 100 procent nie można. W sumie powinien decydować fachowiec, ale z tym jest różnie. Nie polecam tych gości co gwarancje napraw dają do bramy warsztatu.


Napisano 22 lipiec 2019 - 10:52

ja K2 Tire Doctor użyłem jak miałem oponę lekko przebitą i fajnie mi się sprawdził bit. ly/4372_K2_Tire_Doktor

Napisano 03 styczeń 2017 - 14:02

W zasadzie każde niezbyt duże uszkodzenie można załatać, są specjalne kleje, takie jak np. special cement bl , w sklepie TIPTOPOL można go nabyć. Mi polecił go znajomy mechanik i faktycznie jest dobry.

I kazde takie naprawiane uszkodzenie bedzie tym najslabszym ogniwem w chwili najwielszego obciazenia opony. Nie polecaj tego gowna bo uszkodzona opona to pierwszy gwóźdź do trumny. Opone trzeba wymienic jesli zostala naruszona jej konstrukcja poza obszarem kordu.

Napisano 03 styczeń 2017 - 10:53

W zasadzie każde niezbyt duże uszkodzenie można załatać, są specjalne kleje, takie jak np. special cement bl , w sklepie TIPTOPOL można go nabyć. Mi polecił go znajomy mechanik i faktycznie jest dobry.

Napisano 16 marzec 2015 - 14:03

Ja jestem zadowolony z uszczelniaczy od firmy OKO –Używam w swojej flocie. Brak problemów z przymusowymi postojami, wymianą opon itp. to się szybko przekłada na niższe koszty i wyższe zarobki.

Napisano 23 listopad 2014 - 13:12

Niestety !!! ... różni są klienci i kierują się różnymi powodami ( najczęściej oszczędnościowymi). Zdrzało mi się łatać na zimno drobne przebicia części bocznej opony. Robiłem to jednak po informacji z mojej strony, że opona powinna być wymieniona, trwałość łatki ze względu na ugięcia tej części opony może w krótkim czasie doprowadzić do sytuacji, w której nie będzie ona spełniać swojego zadania i oczywiście po zgodzie klienta. Nigdy w takich sytuacjach nie dawałem gwarancji. Niestety, takie jest życie !!!

Napisano 21 maj 2013 - 18:43

No cóż ja miałem tą przyjemność.I jeden z tych najuczciwszych mi zakleił na zimno dziurę poza bieżnikiem.Efekt!!!!Po dwóch dniach oponę rozerwało w miejscu klejenia.Szczęście w nieszczęściu jechałem sam i po mieście.10 minut później miałem być na autostradzie plus 3 pasażerów jedno dziecko.Do dzisiaj na myśl o skutkach na autostradzie hmmmm nie pisałbym już tego tutaj.Oczywiście gościu się nie przyznaje.

Napisano 21 luty 2013 - 12:59

Tak popieram Autora artykułu - stanowczo nie wolno naprawiać opon łatka na bocznej jej części tylko na strefie bieżnika (max 3szt. w odległości min 20cm od siebie). Piszcie o każdym wulkanizatorze który Wam zakleił taka oponę na boku na zimno łatką a będziemy tworzyć listę nieuczciwej konkurencji.

Admin Moja Firma

Napisano 21 luty 2013 - 12:59

Komentarz do artykułu: Kiedy nie można naprawić przebitej opony?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)