Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Ubiór w pracy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 1 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Monkey_Funcky

Napisano 18 grudzień 2019 - 11:54

W pracy należy prezentować się schludnie, elegancko i z klasą. Jako pracownicy jesteśmy wizytówką firmy i trzeba poświęcić tej kwestii więcej swojej uwagi. Pomocne wskazówki w tym zakresie zostały zawarte w tym artykule, zobacz. Możesz się nim posłużyć przed pójściem na modowe zakupy.


AlicjaM

Napisano 30 sierpień 2019 - 09:12

Jaka praca i pracodawca, taki dress-code. Nie ma tutaj jakichś sztywnych reguł. 


enzymata

Napisano 29 sierpień 2019 - 13:56

Nie wiecie, jak się ubierać do pracy? Może ten poradnik Wam pomoże: http://e-szafa.pl/wy...owy-dress-code/ ? Zobaczcie, jakie stylizacje są zgodne z biurowym dress code.


mstawskam

Napisano 20 lipiec 2019 - 12:30

Po raz kolejny - wszystko zależy od pracodawcy i zajmowanego stanowiska. Może się okazać, że firma nie ma określonego dress codu, albo może mieć narzucony odgórnie. Z tego co się orientuję, w niektórych przedsiębiorstwach obowiązuje strój taki sam dla wszystkich pracowników, który otrzymujesz już po rozpoczęciu pracy (uniform - website). Myślę, że takie rozwiązanie ma swoje plusy.


Sleep

Napisano 06 czerwiec 2019 - 08:04

Przecież to wszystko zależy od pracodawcy.


fiona45

Napisano 06 czerwiec 2019 - 07:15

W pracy urzędowej lub z klientem często trzeba wyglądać pięknie. Widziałam ciekawe propozycje na https://outsale.pl ,gdzie mają wiele ciekawych propozycji w dobrej cenie z szybką wysyłką. Każdy znajdzie coś pięknego dla Siebie i efektownego. Szybka wysyłka i dobra jakość. 


wicehrabia

Napisano 30 sierpień 2018 - 12:34

Zajrzyjcie na http://mami.pl/sukie...-jakie-dodatki/ , macie tam sporo porad, jak wybrać sukienkę do pracy. Dowiecie się, na co zwracać uwagę.


BarbaraGruszka

Napisano 05 lipiec 2018 - 10:10

No dokładnie. W jednej firmie będą bardizej sztywne zasady co do ubierania się. W drugiej firmie już o wiele lżejsze i ubiór powinniśmy dopasowac do zasad panujących w robocie.... Sama jednak jestem zdania,że dobrze jest stawiać na ubrania eleganckie i stonowane. Na pewno odpadają:

mini

odkryte ramiona

oraz obcisłe legginsy

 

W gorące dni stawiam na luźne koszule:

https://answear.com/...ule-2445-k.html

 

Na przyład lniane


Nobody

Napisano 08 luty 2018 - 11:02

Według mnie sporo zależy od charakteru pracy. W niektórych biurach wypadałoby wyglądać elegancko, ale są i takie w których można nieco przymknąć na to oko. Na pewno dobrym wyjściem jest zapytanie o te kwestie pracodawcy. ;)


zimbol

Napisano 29 styczeń 2018 - 22:48

Wiadomo, że ubranie do pracy powinno być eleganckie, tym bardziej jeżeli pracuje się na stanowisku biurowym, wtedy jest to wręcz podstawa, ale nie zapominajmy, że elegancko nie znaczy nudno, bo dzięki stronie http://www.umalgosi....ajacych-kobiet/ można ubierać się modnie, a przy tym elegancko  


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)