Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Ubiór w pracy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Adwokat Krakow

Napisano 06 kwiecień 2020 - 10:56

W pracy urzędowej lub z klientem często trzeba wyglądać pięknie. Widziałam ciekawe propozycje na https://outsale.pl ,gdzie mają wiele ciekawych propozycji w dobrej cenie z szybką wysyłką. Każdy znajdzie coś pięknego dla Siebie i efektownego. Szybka wysyłka i dobra jakość. 

A co to znaczy "pięknie"?  ;)


Marek771

Napisano 06 kwiecień 2020 - 10:38

Może Cię zainspiruje i zobacz tutaj: https://wassyl.pl/po...ekoltu-372.html

W mojej pracy staram się ubierać elegancko i kobieco. Bluzka, plus marynarka lub żakiet. Do tego spódnica, wiadomo, nie za krótka. W dżinsach chodzę przeważnie w okresie zimowym, ale to też bardzo rzadko. Tak jak widnieje komentarz wyżej - jesteśmy wizytówkami firmy. Jak Cię widzą tak cię piszą. Pamiętajmy również, by nasz strój nas nie krępował :) 


Monkey_Funcky

Napisano 18 grudzień 2019 - 11:54

W pracy należy prezentować się schludnie, elegancko i z klasą. Jako pracownicy jesteśmy wizytówką firmy i trzeba poświęcić tej kwestii więcej swojej uwagi. Pomocne wskazówki w tym zakresie zostały zawarte w tym artykule, zobacz. Możesz się nim posłużyć przed pójściem na modowe zakupy.


AlicjaM

Napisano 30 sierpień 2019 - 09:12

Jaka praca i pracodawca, taki dress-code. Nie ma tutaj jakichś sztywnych reguł. 


enzymata

Napisano 29 sierpień 2019 - 13:56

Nie wiecie, jak się ubierać do pracy? Może ten poradnik Wam pomoże: http://e-szafa.pl/wy...owy-dress-code/ ? Zobaczcie, jakie stylizacje są zgodne z biurowym dress code.


mstawskam

Napisano 20 lipiec 2019 - 12:30

Po raz kolejny - wszystko zależy od pracodawcy i zajmowanego stanowiska. Może się okazać, że firma nie ma określonego dress codu, albo może mieć narzucony odgórnie. Z tego co się orientuję, w niektórych przedsiębiorstwach obowiązuje strój taki sam dla wszystkich pracowników, który otrzymujesz już po rozpoczęciu pracy (uniform - website). Myślę, że takie rozwiązanie ma swoje plusy.


Sleep

Napisano 06 czerwiec 2019 - 08:04

Przecież to wszystko zależy od pracodawcy.


fiona45

Napisano 06 czerwiec 2019 - 07:15

W pracy urzędowej lub z klientem często trzeba wyglądać pięknie. Widziałam ciekawe propozycje na https://outsale.pl ,gdzie mają wiele ciekawych propozycji w dobrej cenie z szybką wysyłką. Każdy znajdzie coś pięknego dla Siebie i efektownego. Szybka wysyłka i dobra jakość. 


wicehrabia

Napisano 30 sierpień 2018 - 12:34

Zajrzyjcie na http://mami.pl/sukie...-jakie-dodatki/ , macie tam sporo porad, jak wybrać sukienkę do pracy. Dowiecie się, na co zwracać uwagę.


BarbaraGruszka

Napisano 05 lipiec 2018 - 10:10

No dokładnie. W jednej firmie będą bardizej sztywne zasady co do ubierania się. W drugiej firmie już o wiele lżejsze i ubiór powinniśmy dopasowac do zasad panujących w robocie.... Sama jednak jestem zdania,że dobrze jest stawiać na ubrania eleganckie i stonowane. Na pewno odpadają:

mini

odkryte ramiona

oraz obcisłe legginsy

 

W gorące dni stawiam na luźne koszule:

https://answear.com/...ule-2445-k.html

 

Na przyład lniane


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)