Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Odmowa wypłaty świadczenia za martwe urodzenie dziecka w PZU


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 4 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 09 czerwiec 2021 - 18:41

w PZU zmieniły się warunki, świadczenie wypłacana jest na podstawie Aktu martwego urodzenia, nikt nie dopytuje jaki tydzień ciąży.  10.05.2021 poroniłam ciążę w 9 tygodniu. Płeć oznaczona genetycznie ( 350 zl) akt urodzenia odebrany internetowo i przekazany przez aplikację  do PZU. Wypłata świadczenia 3400 zł w ciągu 1 dnia. Byłam bardzo zaskoczona szybkością i brakiem  (alee prosze dosłać to czy tamto). 


Napisano 18 marzec 2019 - 13:04

Czy jest sens walczyć z ubezpieczycielem Aviva?

Dziecko urodzone w 21. tygodniu ciąży. Martwe.
Płeć została ustalona. Mogliśmy trzymać dziecko na rękach, aby się pożegnać.
USC wydał aktu urodzenia dziecka, które urodziło się martwe.
Mogliśmy zorganizować pochówek.
ZUS wypłacił zasiłek pogrzebowy.

TU Aviva nie wypłaciło odszkodowania, bo na podstawie karty leczenia szpitalnego, dziecko urodziło się w 21. tygodniu, a Aviva wypłaca odszkodowanie za martwe urodzenie dziecka dopiero przy urodzeniu po 22. tygodniu ciąży.

Ubezpieczenie pracownicze grupowe + zapis w OWU (Warunki ogólne umowy dodatkowej ubezpieczenia ryzyka urodzenia się martwego dziecka nr 2/2007).

Czy jest sens walki, skoro "zgodziłem się na OWU przy podpisywaniu ubezpieczenia grupowego"?


Napisano 12 marzec 2018 - 12:25

czy jest ktoś kto mógłby mi pomoc odnosnie ubezpieczenia za urodzenie martwego dziecka

Opisz sprawę, ktoś przeczyta i jeśli zna temat, to udzieli odpowiedzi.

Napisano 12 marzec 2018 - 11:19

czy jest ktoś kto mógłby mi pomoc odnosnie ubezpieczenia za urodzenie martwego dziecka

Napisano 26 lipiec 2017 - 12:49

Witam ja rowniez mam ubezpieczenie w Pramerice, tez mi odmowili gdyz smierc dziecka byla w 14 tyg, a za dziecko uwazaja urodzone po 22 tyg. Dzwonilam do Rzecznika i jeden z prawnikow kazal jak najbardziej pisac odwolanie a jak znowu odmowia wtedy wysle xero dokumentow do Rzecznika który sie zajmie sprawą.Nie dosc ze spotkala nas taka tragedia to musimy jeszcze walczyc o swoje.Przeciez kazdy z nas wolalby milion razy miec swoje dziecko przy sobie a nie uzerac sie z ubezpieczycielami.

masz z tym prawnikiem kontakt? mam podobną sytuację? jak się zakończyła Twoja sprawa?


Napisano 26 lipiec 2017 - 12:42

WYGRAŁAM sprawę z Generali.Czekam na prawomocny wyrok. Sąd przyznał mi odszkodowanie, odsetki oraz zwrot kosztów sadowych od 4.05.2010 roku. Dziewczyny walczcie o siebie. Po świętach okaże się czy to już koniec. Wesołych Świąt!!!

a jaka była Pani historia? poroniłam w 16 tygodniu i Warta odmówiła mi wypłaty, nie wiem czy mam zaczynać coś ruszać, dodam, że pracuje w sądzie


Napisano 25 lipiec 2017 - 09:40

NIKOGO CHYBA NIE MA NA TYM FORUM JUZ...


Napisano 21 czerwiec 2017 - 15:39

Poroniłam w 16 tygodniu tj. 13.06.2017r.
Mąż złożył stosowne dokumenty u siebie i u mnie w pracy do ubezpieczalni - ja nie miałam głowy zajmować się czymś takim. 
Kadrowa męża wysłała wniosek i akt urodzenia dziecka martwego do PZU w dniu wczorajszym - już dzisiaj mamy pieniądze na koncie.
Czy orientujecie się może jak to wygląda w Warcie? Czytałam, że ponoć migają się od wypłaty i wyznaczyli sobie 23 tydzień jako granicę wypłaty świadczenia. Czy jest to zgodne z Konstytucją? Czy pisał ktoś może odwołanie? przyniosło ono jakiś pozytywny skutek ?


Napisano 19 czerwiec 2017 - 11:58

Witaj mój mail ania8198@op.pl ja rowniez musze odwolanie napisac do 29 juz zaczelam,wiem jak napisac jedynie troszke brak czasu mam w domu szesciolatka i dwulatka, lecz dzis sie zmobilizuje i napisze.Jesli masz mozliwosc napisz swoja historie moją Znasz z forum.Pozdrawiam Ania z mazowieckiego

Napisano 19 czerwiec 2017 - 09:39

Ala, jak tylko jesteś w stanie, to bardzo proszę o kontakt. W tym tyg będę pisać odwołanie do TU Pramerica. Możemy wymienić się doświadczeniem i może łatwiej będzie przejść przez ten proces.
Mój email: anprzy@gmail.com

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)