- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka
Napisano 17 wrzesień 2019 - 12:13
Napisano 12 kwiecień 2014 - 17:52
Napisano 21 wrzesień 2012 - 17:43
W tej sytuacji zostaje Pani tylko założyć sprzedawcy sprawę w sądzie lub można spróbować poprosić jeszcze o pomoc właściciela portalu aukcyjnego. Zakupy na aukcji są wyłączone z ustawy regulującej sprzedaż na odległość, a zwłaszcza gdy do transakcji dochodzi pomiędzy dwoma konsumentami.Witam,
Kilka dni temu wygrałam aukcje na znanym portalu. Przedmiotem aukcji była kurtka, która rzekomo była nowa i z wystawy sklepowej. Dotarła do mnie w całkiem innym stanie niż przedstawiona na zdjęciach (ma plamy i pełno paprochów). Sprzedawca w swojej aukcji nie zamieścił na ten temat żadnej informacji, natomiast zamieścił :"Nie wycofuje ofert, nie przyjmuje zwrotów
Przystępując do licytacji akceptujesz wyżej wymienione zasady".Napisałam
e-maila do sprzedawcy, przedastawiając całą sprawę, natomiast on odpisał mi, że sobie z niego kpie, wyzwał od analfabetów. Czy w tej sytuacji istnieje możliwość zwrotu kurtki? Czuje się oszukana przez sprzedawce, który zrobił mnie balona.
Napisano 21 wrzesień 2012 - 17:35
Kupując produkt w systemie ratalnym nadal ma Pan pełne prawa wynikające z Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i może składać Pan reklamację z żądaniem naprawy, a nawet odstąpienia od umowy. Jeżeli motorower ciągle się psuje, co naraża Pana na znaczne niedogodności, to może Pan żądać odstąpienia od umowy kupna tj. zwrotu pieniędzy. Jeżeli sklep nie jest w stanie dokonać szybkiej naprawy lub wymiany motoroweru na nowy, to powinien takie żądanie zaakceptować. To jednak Pan, a nie sklep zobowiązany jest spłacić kredyt.Witam. Mam kilka pytań odnośnie systemu ratalnego. Kupiłem motorower właśnie na zasadzie systemu ratalnego(do poruszania się po mieście i dojeżdżania do szkoły) i jestem ciekaw jak to wygląda. Wynikło z owym motorowerem kilka usterek uniemożliwiających mi jazdę i była niezbędna naprawa serwisowa, pozwolę sobie nadmienić, iż owe (2)usterki przytrafiły się w pierwsze 2 tygodnie użytkowania motoroweru, oczywiście wszystko objęła gwarancja. Pytanie brzmi, czy mogę żądać zwrotu pieniędzy, wymiany towaru na nowy? Przypominam o systemie ratalnym, jednocześnie jestem ciekaw jak to wygląda, bo nie kupiłem owego motoroweru do używania go co tydzień czy coś w tym stylu. Jestem niezadowolony z zakupu, bo znów pojawiła się usterka. Jest to już trzecia z kolei. Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Napisano 20 wrzesień 2012 - 18:07
Napisano 20 wrzesień 2012 - 13:14
Napisano 05 wrzesień 2011 - 17:06
Napisano 01 wrzesień 2011 - 20:08
Napisano 01 wrzesień 2011 - 20:08
Community Forum Software by IP.Board
Właściciel: INFOR PL S.A.