Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: układy wspomagania kierownicy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 9 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 07 czerwiec 2011 - 19:42

Zaletą wspomagania elektrycznego wydaje się to, że może przez chwilę działać nawet po wyłączeniu silnika - czerpiąc energię z akumulatora. Przydatna sprawa, jak chcesz np. zablokować kierownicę - przez chwilę kręci się lekko, a nie musisz walczyć z oporną materia.

Napisano 07 czerwiec 2011 - 16:55

A na jakiej zasadzie działa takie elektryczne wspomaganie?Czy to nie jest tak, że i tak tam jest olej tylko zamiast pompy napędzanej paskiem jest elektryczna?Zawsze tak mi się wydawało.

Napisano 06 czerwiec 2011 - 22:11

Układy wspomagania kierownicy które zrewolucjonizowały rynek to układy elektryczne wypierające stare układy hyrauliczne, tutaj masz bardzo ciekawego newsa na temat współczesnych układów kierowniczych w samochodach: http://moto.wieszjak...Automotive.html2011 rok przyniesie 15-milionowy samochód wyposażony w produkowany przez Nexteer Automotive elektryczny układ kierowniczy (EPS). W ciągu dekady zrewolucjonizował on technologię systemów sterowania. Z polskim udziałem.

Napisano 06 czerwiec 2011 - 16:16

jakie są układy wspomagania kierownicy i czym się różnią od siebie? słyszałem o jakimś elektrycznym układzie wspomagania kierownicy i o hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. czy one się różnią i jakie jeszcze są układy wspomagania kierownicy?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)