Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: VoIP – co to takiego i czy się opłaca?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 2 + 5 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Kondor

Napisano 15 marzec 2019 - 09:54

@doria dzięki za polecenie telecube. Właśnie testuję. Bardzo mądrze opracowany panel, wszystko idzie jak po sznurku. Już sobie przygotowałem schemat tej centrali. Sam osobiście, nie do uwierzenia :). Super że dają wszystko do testów, co mają, bo jak testowałem jakieś rozwiązania IT to zdarza się, że na testach dostajesz dostęp do 40-50% tego co tam jest. Telecube nawet konto mi zasililił i mogę praktycznie za darmo testować smsy i rozmowy telefoniczne. Postaram się napisać o wrażeniach po zakończeniu testów. 


Napisano 14 marzec 2019 - 14:15

Korzystam w firmie z VoIP od telecube.pl i ich rozwiązania wirtualnej centrali telefonicznej.Bardzo polecam ponieważ obniżyło to nasze rachunki za połączenia, w porównaniu z abonamentem u poprzedniego dostawcy, a do tego mamy powitania, które bezpłatnie przygotowaliśmy za pomocą wirtualnego lektora, IVR, kolejkowanie i co bardzo przydatne nagrywanie rozmów i to bez limitu.  
 

aniolek

Napisano 02 październik 2018 - 20:04

VoIP to internetowa telefonia :) Bardzo dobrze się sprawdza w biurach, bo to wysoka jakość połączeń i niskie koszty z zupełnym wyeliminowaniem kabli i wielkich zajmujących miejsce sprzętów. Trochę więcej możesz sobie o niej poczytać na https://dzinga.com/pl/products/voip/. My właśnie mamy od nich telefonię i jesteśmy mega zadowoleni :)


NatanJaworski

Napisano 30 wrzesień 2018 - 18:18

ja polecam zobaczyć dzinga służy to do komunikacji z osobami z firmy oraz z klientami naprawdę ułatwia pracę.


Jarecki85

Napisano 11 maj 2018 - 12:25

VoIP jest jak najbardziej przydatny. U nas w firmie korzystamy z takiego rozwiązania i sprawdza sie ono doskonale. Naszym operatorem jest Super VoIP, z którym współpracujemy już od dłuższego czasu i nie mamy żadnych zastrzeżeń.


Formala

Napisano 19 listopad 2016 - 15:26

Mój mąż zakładając firmę postawił też na telefon stacjonarny i rachunki miał po prostu z kosmosu. Zresztą sam abonament to też już jakaś kasa. W zeszłym roku postawił właśnie na taki telefon mobilny z http://www.koba.pl/telefon/ bo potrzebny był na firmę aby klienci mogli dzwonić. Chyba to działa nawet na Vopie ale nigdy nie było jeszcze żadnego problemu z łączem.


typowyhandlarz

Napisano 27 lipiec 2016 - 07:57

Voip nie jest już taką nową technologią jednakże warto się z nią bardziej zapoznać zanim się zdecydujemy. Owszem, rozmowy są tanie ale należy pamiętać, że łącze internetowe musi być stabilne. Dodajmy do tego koszt centralki - i już tak różowo nie jest. Polecam poczytać sobie ten artykuł zanim się zdecydujemy.


Napisano 19 listopad 2015 - 13:07

voip zwraca się w dłuższym okresie czasu i to bardzo. Koszt początkowy to przede wszystkim sprzęt. Najkorzystniejszej zakupić telefon IP. Wygodny i doskonale się sprawdza (np. Gigaset, Grandstream czy Yealink). Ważne jest też by znaleźć odpowiedniego operatora voip. Radzę zwrócić uwagę na to ile jak długo działa on na rynku, jakie oferuje funkcje, pakiety, i na ceny za połączenia, szczególnie na te kierunki, na które będziemy dzwonić. Sugeruję zrobić testy danej usługi voip, kilku operatorów daje taką mozliwość, można wtedy przetestować tą usługę zanim z niej na dobre skorzystamy.

Admin Moja Firma

Napisano 19 listopad 2015 - 13:07

Telefon w firmie to rzecz niezbędna – bez znaczenia, czy jest to firmowa komórka, czy też telefon stacjonarny na biurku. Niestety z telefonem, szczególnie firmowym wiążą się rachunki, zazwyczaj na dość pokaźne sumy. Na szczęście istnieje pewna recepta na wszystkie bóle związane z finansami i telefonem. Ta recepta to VoIP.

Powrót do artykułu: VoIP – co to takiego i czy się opłaca?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)