Skocz do zawartości

staż z UP a dodatkowa praca

wróć do serwisu Kadry 12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_angia160

Gość_angia160
  • Goście

Napisano 24 listopad 2007 - 10:38

witam. czy ktoś może orientuje się czy będąc na stażu z UP mogę podjąć dodatkową pracę na umowę zlecenie? jestem studentką zaoczna i to moje wynagrodzenie za staż nie starcza mi niestety

#2 Gość_ra

Gość_ra
  • Goście

Napisano 24 listopad 2007 - 10:59

W momencie podjęcia zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia będziesz musiała zgłosić ten fakt w PUP w którym jestaś posiadasz status osoby bezrobotnej.Taki sam obowiązek ciąży na pracodawcy.Z datą zawarcia umowy zlecenia stracisz status osoby bezrobotnej a tym samym rozwiązaniu ulegnie umowa o odbywaniu stażu.

#3 Gość_Wanda

Gość_Wanda
  • Goście

Napisano 24 listopad 2007 - 13:37

W okresie odbywania stażu z PUP nie można wykonywać innej pracy zarobkowej.

#4 Gość_jannes

Gość_jannes
  • Goście

Napisano 15 październik 2009 - 23:11

...hmmm, to ciekawe jak ja się mam utrzymać... :/ powalony kraj!

#5 Gość_alka

Gość_alka
  • Goście

Napisano 16 październik 2009 - 08:45

Od 1 lutego 2009 r. pracodawca nie ma obowiązku zawiadamiania urzędu pracy o zatrudnieniu osoby zarejestrowanej jako bezrobotna lub o powierzeniu jej innej pracy zarobkowej, taki obowiązek spoczywa wyłącznie na bezrobotnym :)

#6 Gość_myyy

Gość_myyy
  • Goście

Napisano 07 październik 2010 - 11:17

jestem na stażu mam okazje dorobienia przez miesiąc po godzinach. Czy można to jakoś obejść żebym mogła sobie dorobić a przy tym nie stracić stażu

#7 Gość_avon

Gość_avon
  • Goście

Napisano 18 październik 2011 - 17:25

możesz podjąć prace tylko jeśli jest to praca nieodnotowywana czyli tzn. "na czarno"

#8 Gość_nana

Gość_nana
  • Goście

Napisano 19 październik 2011 - 20:24