Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wartość marki (marketing)


wróć do serwisu Sektor Publiczny 19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 101 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 19:27

WARTOŚĆ MARKI - porównanie największych polskich marek
 
Zapraszam do czytania artykułu i analizowania wyników badania.
 
Bardzo ciekawe zestawienie największych polskich marek tj. Biedronka, Wedel czy TVP1.
 


#2 Piotruś

Piotruś

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 12:12

Biedronka Wedel? A co z takimi firmami jak Orlen, PKO?


Rocket Media - SEO i SEM


#3 PeterJan

PeterJan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 10 lipiec 2014 - 08:20

Są Orlen i PKO, ale pod względem przychodów. Jeśli chodzi o jakoś (Wedel), najczęściej wybierana marka (Biedronka). W sumie nie ma się co dziwić, każdy konsumuje tongue.png



#4 Kasik86

Kasik86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 217 postów

Napisano 04 lipiec 2015 - 13:13

Bardzo fajny artykuł :) Dzisiaj kluczową role w promowaniu marki ma emarketing :) Dlatego wszystkim tym którzy chcą odnieść sukces w Internecie, polecam agencje interaktywne typu - http://mtweb.pl/pl/



#5 Konstanty

Konstanty

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 14 sierpień 2015 - 15:55

Co z tego że produkt występuje pod jakąś marką, jak nie ma przełożenia na jego jakość, a czasami nawet wartość. 



#6 koli

koli

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 15 wrzesień 2015 - 23:23

Rzeczywiście obecność w sieci jest niezbędna, podstawa to pozycjonowanie strony oraz profile w mediach społecznościowych, dobrze sprawdza się także content marketing.



#7 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 749 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 28 wrzesień 2015 - 13:20

Co do pozycjonowania, to możecie sprawdzić ofertę firmy skuteczni.pl. Firma z pewnością przedstawi wam dobrą ofertę pozycjonowania stron internetowych. 



#8 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 376 postów

Napisano 28 wrzesień 2015 - 14:28

Rzeczywiście obecność w sieci jest niezbędna, podstawa to pozycjonowanie strony oraz profile w mediach społecznościowych, dobrze sprawdza się także content marketing.

 

Content marketing faktycznie warto o tym poczytać bo obecnie jest to chyba najszybciej rozwijajacy sie obszar marketingu. W zasadzie INB Digital wytyczają pewne szlaki jeśli chodzi o content np. rezygnacja z freelencerów na rzecz dziennikarzy co w oczywisty sposób wpływa na jakość tekstów.

Co do samej marki to dobra marka = dobra sprzedaż przeciętnych produktów i bardzo dobra dobrych. Wielu o tym zapomina i zaniedbuje markę.



#9 grazynka12345

grazynka12345

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 26 listopad 2015 - 10:43

Ciekawy rzeczywiście, dużo mi objaśnił:-)



#10 GFP

GFP

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 14 grudzień 2015 - 10:39

jednak stwierdzenie nie ma Cie w internecie nie istniejesz jest prawdziwe. 


Szukasz odpowiedniej kancelarii prawnej we Wrocławiu? Polecam http://gfplegal.pl


#11 wladek

wladek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 04 styczeń 2016 - 11:11

jest i wpływa to na wyniki sprzedaży produktów / usług, które oferujesz - jesli potencjalny klient bez problemu znajduje Cie w google najlepiej w pierwszych linkach tp jest dobrze, od razu trafia na przydatne informacje, wiec warto zrobic audyt seo i skupic sie na odpowiednim zmodyfikowaniu strony pod katem usability. https://iwizerunek.pl/ wykonal dla mojej firmy taki audyt seo i teraz juz wiem, co trzeba zmienic, poza tym zainwestowalem u nich w pozycjonowanie żeby znaleźć sie w tych pierwszych wynikach google, inaczej firma jest niewidoczna. 



#12 AnnaSio

AnnaSio

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 27 styczeń 2016 - 15:52

Zależy oczywiście od biznesu. Strona internetowa może bardzo pomagać, wspierając sprzedaż, ale też nie zawsze o to chodzi. Mam do czynienia z wieloma firmami z różnych branż i obserwuję, że u każdego działa coś innego. Jedni bez SEO by zginęli, inni mają 90% konwersji dzięki Adwords, jest też grupa klientów, która bez reklam na Facebooku nie miałaby szans. To tylko potwierdza, że warto przetestować na wstępie różne kanały i dopiero potem zdecydować, w co inwestować, żeby faktycznie "istnieć w sieci" :)


Pozycjonowanie i Adwords. Zamów bezpłatny audyt swojej strony - http://widoczni.pl


#13 rozali33

rozali33

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 109 postów

Napisano 01 luty 2016 - 10:41

Również uważam, że pozytywny wizerunek marki można znacząco podnieść sprzedaż. Ludzie lubią kupować to co znają. Dobrze jest więc już na samym początku pomyśleć o odpowiedniej promocji - zarówno samego brandu jak i produktów. Najlepiej wykorzystać do tego internet. Green Parrot http://greenparrot.p...ferta/kampanie/ to jedna z firm, które opracowują i wykonują kompleksowe kampanie marketingowe w sieci. Warto sprawdzić czy i naszemu biznesowi nie przydałaby się taka promocja.



#14 agatkor

agatkor

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 29 marzec 2016 - 10:42

Wizerunek marki ma teraz o wiele większe znaczenie niż kiedyś, zanim się rozpowszechnił ten cały e-marketing, SEO itd. 

Dzięki internetowi producenci i właściciele firm są bliżej swoich odbiorców oraz potencjalnych odbiorców, dlatego podtrzymywanie pozytywnych opinii o firmie jest istotne, bo jakiekolwiek przewinienia czy błędy od razu wyjdą na wierzch, a to się odbije na reputacji. 

Oczywiście, należy najpierw przeanalizować wszystkie dostępne obecnie kanały promocji, aby zdecydować, które będą najskuteczniejsze dla tematyki naszego przedsiębiorstwa, żeby nie przedobrzyć w drugą stronę i porwać się na wszystkie, bo możemy na tym sporo stracić. 

Ciężko to zrobić samemu/wewnątrz firmy, bo tyle się wytworzyło gałęzi marketingu, dlatego konieczne jest przemyślenie sprawy, bo albo trafimy z bardzo fajną kampanią promocyjną albo poniesiemy w tym polu kompletną porażkę. A konkurencja nie śpi. 



#15 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 90 postów

Napisano 23 maj 2016 - 00:36

W jaki sposób dbacie o dobry wizerunek swojej firmy w sieci? Ja zastanawiam się nad content marketingiem, staram sie również, aby komunikacja z klientem była sprawna. Jeżeli macie z tym problem, rzućcie okiem na możliwości platformy serwersms, dzięki niej obsługa klienta jest dużo bardziej sprawa.



#16 Guest_ola0332

Guest_ola0332
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2016 - 17:00

Prowadzę sklep internetowy i muszą przyznać, że smsy z potwierdzeniem realizacji zamówienia usprawniły naszą pracę. Co do wizerunku firmy w sieci, to wydaje mi się, że najważniejsza jest opinia klientów, także wystarczy dbać o wysoką jakość świadczonych usług i powinno być wszystko dobrze.



#17 Guest_tomek

Guest_tomek
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2016 - 10:51

potwierdzenia smsowe to bardzo dobry pomysł, rozwiązują wątpliwości jakie ma klient i usprawniają obsługę, a raczej pozwalają na bezobsługowość. Agencja Conture ma fajne pomysły na praktyczne rozwiązania jeżeli chodzi o reklamę w internecie, prowadzili mi kiedyś kampanie na facebook'u, zasięg i aktywność całkiem całkiem



#18 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 376 postów

Napisano 23 wrzesień 2016 - 12:55

Wiele osób myśli, że stworzenie rozpoznawalnej marki jest całkowicie nie możliwe, a cała prawda to dbanie o odpowiednie wizerunek od samego początku. Już przy wymyślaniu loga warto skorzystać z pomocy firm tego typu - http://www.feeldesign.com.pl/które nie tylko pomogą nam dopracować te logo, ale stworzą je takie, że klient jak tylko je zobaczy będzie kojarzył jaki produkt ono markuje.



#19 forted

forted

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 07 marzec 2017 - 15:12

Z doświadczenia wiem, że nawet najlepsze logo warto po kilku latach odświeżyć. Świat idzie do przodu, komunikacja wizualna też i nie powinniśmy zostawać w tyle za konkurencją. Sam korzystałem z usług agencji reklamowej http://www.kreatorma...zualna-warszawai nie żałuję. Trochę pieniędzy zostało wydanych, ale za to zyskałem nowe logo, które podoba się klientom. Firma profesjonalna, na każdym etapie mogłem zgłaszać swoje uwagi, dostałem kilka wersji do akceptacji. Polecam.



#20 biznesik

biznesik

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 24 marzec 2017 - 21:20

Z doświadczenia wiem, że nawet najlepsze logo warto po kilku latach odświeżyć. Świat idzie do przodu, komunikacja wizualna też i nie powinniśmy zostawać w tyle za konkurencją. Sam korzystałem z usług agencji reklamowej http://www.kreatorma...zualna-warszawai nie żałuję. Trochę pieniędzy zostało wydanych, ale za to zyskałem nowe logo, które podoba się klientom. Firma profesjonalna, na każdym etapie mogłem zgłaszać swoje uwagi, dostałem kilka wersji do akceptacji. Polecam.

 

My własnie zmieniliśmy logo na nowoczesne.

 

 

__________

http://forum.reklama...ernecie.net.pl/





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych