Skocz do zawartości

Jaguar: XJ6 / XJ8 - opinie kierowców

23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_jt_redakcja

Guest_jt_redakcja
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2007 - 09:49

Zachęcamy kierowców do zamieszczania opinii na temat Jaguar XJ6 / XJ8.

#2 Guest_mechanik

Guest_mechanik
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2007 - 12:00

Część 1UWAGA na Jaguara XJ8 produkcja 1998-2003. Jestem mechanikiem Servisu Jaguara od wielu lat stykam się z tą marką. Moje doświadczenie i dodatkowe informacje o tych autach wywierają na mnie tą negatywną opinię. Więc do rzeczy: Silnik V81. Po około 200 tyś. km. czasami nie całych ,oczywiście chodzi o silnik V8 3.2 , 4.0 , 4.0 turbo silnik do remontu - tak ,tak DO REMONTU ,a dokładnie panewki na wale korbowym (brak nadwymiarów w servisie) trzeba dorabiać ,a te dorabiane niby b. dobre gatunkowo jeszcze gorsze od orginału. KOSZTY i KOSZTY 2. Pękające napinacze rozrządu (są za słabe) ,co za tym idzie jak pęknie napinacz luzuje się łańcuch rozrządu i przeskakuje na ząbkach ,efekt wiadomy TŁOKI UDERZAJĄ W ZAWORY. Często się z tym spotykam. 3. Za słabe smarowanie jednej z głowic. Ojej nie dochodzi na jedną głowicę tak dobrze jak powinien - ma najdłuższą drogę do przebycia i to raczej przez to. 4. Ostatni punkt z powarznych problemów silnika: Gładzie cylindra to stop aluminium (brak tuleji jak w innych autach) ,pokryte są galwanicznie twardym materiałem ,ale i on się ściera. Tłok szlifuje je przez ponad 200 tyś. km. i jak się przetrze ,w bardzo szybkim tępie nie ma kompresji. Potem lepiej już zmienić silnik - tylko pytanie jaki się kupi...- może gorszy ? Silnik ,oj dużo można by pisać jeszcze o usterkach ,drobnych jest cała masa.czytaj część 2

#3 Guest_mechanik

Guest_mechanik
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2007 - 12:03