Skocz do zawartości


ubezpieczenie sprzętu RTV w Ergo Hestia


54 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 09:52

Czekam na naprawę telewizora- po nieszczęśliwym wypadku.
Telewizor był ubezpieczony w Hestii, więc będzie naprawiony z polisy. We wtorek mija 30 dni od kiedy zgłosiłam szkodę. Serwis najpierw próbował zamontować mi matrycę ze zdjęcia - rzekomo nową. Podczas montażu nastąpiło takie spięcie, że musiałam zadzwonić po elektryka, bo prawie zjarało mi instalację. Ta nieudana naprawa miała miejsce 22 lutego. Od tego czasu wydzwaniam a to do serwisu, a to do ubezpieczyciela. Wczoraj w Hestii powiedziano mi, że serwis czeka na części, które będą u nich 09 marca, naprawa jest wyznaczona na 11-go. Ale to już po terminie 30 dni. Pani twierdziła, że jest paragraf, na podstawie którego mają dodatkowe 14 dni jeśli serwis czeka na części. Nie ma takiego paragrafu. Paragraf, na który powołała się wczoraj Pani z Hestii mówi o tym, że mają 14 dni na wypłatę odszkodowania. Powiedziałam, że jeśli do wtorku nie naprawią telewizora, to od środy czekam na informację w którym sklepie mogę odebrać nowy telewizor. I uwaga! Stał się cud. Hestia zadzwoniła dzisiaj, że telewizor jest już naprawiony. Na pytanie czy część jest nowa, Pan potwierdza. Proponuję, że wyślę mu mailem poniższe zdjęcie matrycy, która też miała być "nowa". No to Pan zmienia zdanie i już nie twierdzi, że części są nowe, a pełnowartościowe. "A te dwa pojęcia są jak najbardziej tożsame..."



#42 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 09:53

Czekam na naprawę telewizora- po nieszczęśliwym wypadku.
Telewizor był ubezpieczony w Hestii, więc będzie naprawiony z polisy. We wtorek mija 30 dni od kiedy zgłosiłam szkodę. Serwis najpierw próbował zamontować mi matrycę ze zdjęcia - rzekomo nową. Podczas montażu nastąpiło takie spięcie, że musiałam zadzwonić po elektryka, bo prawie zjarało mi instalację. Ta nieudana naprawa miała miejsce 22 lutego. Od tego czasu wydzwaniam a to do serwisu, a to do ubezpieczyciela. Wczoraj w Hestii powiedziano mi, że serwis czeka na części, które będą u nich 09 marca, naprawa jest wyznaczona na 11-go. Ale to już po terminie 30 dni. Pani twierdziła, że jest paragraf, na podstawie którego mają dodatkowe 14 dni jeśli serwis czeka na części. Nie ma takiego paragrafu. Paragraf, na który powołała się wczoraj Pani z Hestii mówi o tym, że mają 14 dni na wypłatę odszkodowania. Powiedziałam, że jeśli do wtorku nie naprawią telewizora, to od środy czekam na informację w którym sklepie mogę odebrać nowy telewizor. I uwaga! Stał się cud. Hestia zadzwoniła dzisiaj, że telewizor jest już naprawiony. Na pytanie czy część jest nowa, Pan potwierdza. Proponuję, że wyślę mu mailem poniższe zdjęcie matrycy, która też miała być "nowa". No to Pan zmienia zdanie i już nie twierdzi, że części są nowe, a pełnowartościowe. "A te dwa pojęcia są jak najbardziej tożsame..."

nie mogę załadować zdjęcia- w każdym razie matryca miała opalone całe plecy w miejscu gdzie jest zasilacz i płyta główna



#43 Guest_trelka

Guest_trelka
  • Goście

Napisano 09 marzec 2016 - 16:02

ja zdecydowałam się na wydłużenie gwarancji na sprzęt, wiadomo, że teraz jakość tej elektroniki bywa różna więc wolałam wydłużyć gwarancję żeby nie być zaskoczoną jak po starndarowym okresie gwarancji sprzęt nagle padnie, kupiłam multigwarancję w sygma banku bo można było objąć ubezpieczeniem aż 11 sprzętów. 



#44 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2016 - 11:28

Witam, ostatnio też zostałam naciągnięta na ubezpieczenie na telefon w RTVeuroAGD, które jak się okazało jest bezużyteczne, niby od " nieszczęśliwych wypadków", ale z haczykiem, takim jak użytkowanie niedostosowane do instrukcji obsługi. Czyli powiedźmy kot zadrapałby mi ekran to, to już się nie zalicza do 'nieszczęśliwych wypadków', bo nie jest zgodne z instrukcją obsługi, która została doręczona dopiero po fakcie, czyli po podpisaniu umowy. Zwykli naciągacze i tyle. PRZESTROGA DLA INNYCH.Na szczęście jest jeszcze możliwość odstąpienia od umowy, zobaczymy w poniedziałek, bo zakup był podjęty w sobotę. No ale zawsze można sobie zaoszczędzić problemów i czasu... :/

#45 Guest_Rafal

Guest_Rafal
  • Goście

Napisano 22 maj 2016 - 09:57

Mam pytanie
Zakupilem w Media Expercie Sony Xperie Z3 Dual wraz z Gwarancja dodatkowa.
Kiedy rano sie obudzilem to ekran sie podswietla na czarno nic nie widac, dotyk i dzwieki ok.
Czy uznaja Mi to jako wada sprzetu czu uszkodzenie z winy uzytkownika

#46 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 22 maj 2016 - 11:00

a to jest forum dla wróżek??? skąd my mamy wiedzieć co i kto uzna? na odelgłość mamy ocenić stan sprzetu?



#47 Guest_filemonica

Guest_filemonica
  • Goście

Napisano 24 maj 2016 - 15:25

ja też mam multigwarancję, nigdy nie spotkałam się z podobnym ubezpieczeneim a to ubezpieczenie jest naprawę korzystne, więc szkoda byłoby nie skorzystać.



#48 Guest_Piotr

Guest_Piotr
  • Goście

Napisano 21 lipiec 2016 - 19:52

Kupiłem telewizor w Media Expert po 4-ch latach użytkowania pękły dwa piksele telewizor był ubezpieczony w Hestii po zgłoszeniu reklamacji zaraz na 2-gi dzien  ubezpieczyciel Hestii zadzwonił że telewizor zostanie odebrany przez konwojenta do naprawy. I tak jak mówił tak też na drugi dzień przyjechał bardzo miły Pan telewizor spakował sam do pudła  i po dwóch tygodniach przywiózł telewizor z wymienionym panelem ,jeszcze dodatkowo wziął starego pilota do telewizora i wymienił na nowego bo stary też już nie działał jak należy.Jestem bardzo zadowolona z ubezpieczyciela Hestii pozdrawiam serdecznie i dziękuję.Józef.smile.png

Ten post pisała mało inteligentna kobieta (demaskuje ją zdanie: "jestem bardzo zadowolona...") pracownica eh o imieniu Józef smile.png



#49 Guest_wiola

Guest_wiola
  • Goście

Napisano 09 listopad 2016 - 23:05

Witam ja brałam na raty kuchenkę też się dałam namówić na tą 5 letnią gwarancję powiedziano mi że jak się popsuje i nie da się naprawić to dostanę kuchenkę w tej samej cenie pewnie sklepy mają z tego jakaś prowizje skoro naciągają ludzi pewnie sami jak coś kupują to pewnie bez przedłużania gwarancji

#50 Guest_wiola

Guest_wiola
  • Goście

Napisano 09 listopad 2016 - 23:19

Jest dużo negatywnych opin dlaczego nikt z tym się nie zajmie że żerują na ludziach

#51 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 19 listopad 2016 - 12:15

A ja mam takie nietypowe pytanie. Gdy sklep rtv euro agd uzna naprawę za nieopłacalną to oddaje gotówkę w formie wymiany na inny sprzęt z możliwością dopłaty czy może jednak jest możliwość oddania gotówki do ręki/ na konto. Poszukuję takiej informacji, ponieważ popsuła mi się lodówka i jeśli nie naprawią mi, to chciałabym kupić model, którzy upatrzyłam, ale neistety ten model nie ejst dostępny w sklepach rtv euro agd.



#52 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2016 - 19:03

A ja mam takie nietypowe pytanie. Gdy sklep rtv euro agd uzna naprawę za nieopłacalną to oddaje gotówkę w formie wymiany na inny sprzęt z możliwością dopłaty czy może jednak jest możliwość oddania gotówki do ręki/ na konto. Poszukuję takiej informacji, ponieważ popsuła mi się lodówka i jeśli nie naprawią mi, to chciałabym kupić model, którzy upatrzyłam, ale neistety ten model nie ejst dostępny w sklepach rtv euro agd.

 

Wymieniają na inny towar dostępny w ofercie sklepów rtv euro agd w tej samej cenie, tańszy (bez możliwości zwrotu różnicy), lub droższy (z możliwością dopłaty.

Przerabiałem ten temat przy reklamacji telefonu.

W moim przypadku próbowali naprawić sprzęt. Po zgłoszeniu prze ze mnie reklamacji nieudolnej naprawy stwierdzili że mogę sobie wymienić na nowy.

Cały proces trwał ok. 3 - 4 miesiące.

 

Pozdrawiam.



#53 agata9017

agata9017

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 30 grudzień 2016 - 12:21

Witam. Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie. Tata zakupił w sklepie RTV EURO AGD laptop w cenie 1349zł. Oczywiście Tata jako starszy człowiek dał się naciągnąć na tzw. przedłużenie gwarancji w cenie  561zł i do tego polisa raty pod ochrona w cenie 343zł. Jak łatwo obliczyć wychodzi z tego niezła suma. Pani oczywiście widząc starszego Pana zaczęła tak zagadywać ze nim się odwrócił umowa była podpisana. Niestety zakupu dokonał 22.11.2016 czy 30 dni już minelo.(dopiero wrocilam do kraju) Poszlam do sklepu i zapytałam grzecznie co mam zrobić aby z tego zrezygnować a Pani na to żeby dzwonic do Ergo HESTI. Tak tez zrobiłam. Pani powiedziała zebym napisala oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyslala do HESTI. Czy jest ktoś kto mógłby mi pomoc w napisaniu tego odstąpienia. Tata jest zawiedziony ze dal się tak naciagnac a ja już sama nie wiem jak mu pomoc.



#54 Guest_ania

Guest_ania
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2017 - 23:02

Witam.W grudniu 2012 kupiłam telewizor za 2700 złotych.zapłaciłam 800 złotych ubezpieczenia.Teraz kazali mi kupić telewizor za 1700 złotych 



#55 Guest_Conrad

Guest_Conrad
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2017 - 14:53

Nie polecam tej firmy nawet przestrzegam banda złodziej i oszustów dość ze po wypadku i szkodzie całkowitej wycenili śmieszne pieniądze to jeszcze żeby je zwrócili musiało się rozbić o KNF. Lepiej poszukać u konkurencji.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych