Skocz do zawartości


UWAGA NA DARMOWE MASZYNKI FIRMY FLEXIFRONT Courlux INT SA


1456 odpowiedzi w tym temacie

#1321 Gość_Linda

Gość_Linda
  • Goście

Napisano 23 maj 2013 - 17:30

Witam, tez sie nabrałam, strasznie sie wystraszyłam, ale zadzownilam do firmy westerfield pod nr 22 2037314 (trzeba zdownic do skutku, bo jest bardzo cięzko się dodzwonic) i powiedzialam, ze rezygnuje, Pan odpowiedzial, ze przyjal rezygnacje i ze nie trzeba wysylac pismnej rezygnacji, oczywiscie na wszelki wypadek wyslalam w formie papierowej. Dzis dzownilam drugi raz zeby się upewnic,m ze moja rezygnacja zostala wpisana, otrzymalam odpowiedz, ze tak (na wsezlki wypadek rozmowe nagralam). Mam nadzieję, ze to koniec kłopotów z tą firmą. Pozdrawaiam wszytkich, nie martwcie się, dzwoncie do skutku w koncu ktos odbierze. najlepiej zdwonic tak ok 12-13.

#1322 Gość_Linda

Gość_Linda
  • Goście

Napisano 23 maj 2013 - 17:33

Dodam jeszcze, ze mnie nie naciagneli na maszynki tylko na bieliznę także uważajcie. ja juz teraz mam ogromna nauczke.

#1323 Gość_lilii

Gość_lilii
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 11:54

Dzwoniłam do Rzecznika, i mówił, że nic nie mam robić.
Paczki mogły przecież do mnie nie dojść, a jak mam płacić za coś co do mnie nie przyszło.
Nie będę nic odsyłać i nie będę do nich dzwonić. W ten sposób nie przyznam się że coś od nich mam.

#1324 Gość_lilii

Gość_lilii
  • Goście

Napisano 24 maj 2013 - 13:42

Proszę o informację od Was którzy już tę sprawę zakończyli. Jak z tego wybrnęliście? Jak z ponagleniami do zapłat i firmą windykacyjną? Czy przesyłali do was dokumenty za potwierdzeniem?

#1325 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 28 maj 2013 - 22:04

Proszę o informację od Was którzy już tę sprawę zakończyli. Jak z tego wybrnęliście? Jak z ponagleniami do zapłat i firmą windykacyjną? Czy przesyłali do was dokumenty za potwierdzeniem?


Nie zaplacilam, sprawa umarla śmiercią naturalną ale trzeba duzo cierpliwości i czasu na grożbach przez niby firmę windykacyjną sie skończy.Piszę niby bo moja wizja tej firmy wygląda tak: biurko komputerek(ale niekoniecznie) koniecznie zaś telefon i wciąganie ludzi w przekręt za wszelka cene, zero magazynu wynajeta skrzynka w Holandii o numerze BOX 205 bodajże, która niestety nie jest osobą i nie wysyła potwierdzeń czy klient maszynkę zwrócił czy nie :) ale to przecież nie jest istotne w tej "niby firmie" która nawet numeru KRS nie posiada :) bo biurko obok siedzi kolega ktory jest tez "niby firmą windykacyjną" która być może w ostateczności przekona twardziela który nie chce zapłacić że sądy w tym kraju nie mają czym się zajmować tylko sprawami jednorazówek sprzedawanymi przez oszustów.Ale czas leci i miejmy nadzieję że skończą jak pobieraczek :)

#1326 Gość_Sebaa

Gość_Sebaa
  • Goście

Napisano 31 maj 2013 - 12:45

Czyli czytając wsze wpisy można było nie płacić za ten bubel?
A co z tą firmą windykacyjną, która po 30zł sobie dolicza za przesłanie upomnienia??

#1327 Gość_inezka

Gość_inezka
  • Goście

Napisano 31 maj 2013 - 21:19

ja rowniez nie rozumie tego zamieszania wszystko jest jasne i logiczne.Jest list w liscie sa namiary na BOK oraz firme, a takze jest login i mozna to wszystko zrobic przez internet.Ludzie po pierwsze dlaczego nie sluchacie co wam konsultant proponuje, po drugie po co udostepniacie w necie swoje dane klikajac gdzie popadnie i wyrazajac zgody na co popadnie.Wedlug mnie wszystko jest jasne i logiczne zamowilam maszynke Stella jest fajna calkiem mi przypadla do gustu poza tym wy tu jojczycie i narzekacie wejdzcie na strone zalogujcie sie i wtedy nie ma problemow.Ale tak to z nami Polakami jest...

#1328 Gość_Magda

Gość_Magda
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2013 - 18:03

Czy można tak oszukiwać ludzi?Moja babcia lat 84 zgodziła się podczas rozmowy telefonicznej z bardzo miłą panią na przesłanie darmowych maszynek,jak się póżniej okazało to były bardzo drogie maszynki.Nie wiem co teraz zrobić?Proszę o pomoc.Jak można oszukiwać starsze osoby!!!!

#1329 Gość_kamila

Gość_kamila
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2013 - 21:12

Witam wszystkich i tym samy potrzebuje bardzo pilnie nr tel. do firmy Westerfield International S.A. (maszynka goodshave women) ja zrezygnowałam z maszynek już jakiś czas temu i to w terminie, później zadzwoniłam się upewnić czy przyszedł zwrot i moja pisemna rezygnacja z ich usług, powiedziano mi ze tak, więc byłam spokojna. A tym czasem dostałam sms-a o zadłużeniu za maszynkę w kwocie 81,53 zł. Po prostu jakaś kpina !!! Proszę o POMOC !!! mój e-mail: kamila_fatla@wp.pl

#1330 Gość_Tyśka18

Gość_Tyśka18
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2013 - 13:33

Ja też zamówiłam te choler*ne maszynki. Za pierwszą paczkę zapłaciłam po czym przyszła następna z wkładami. Wysłałam rezygnacje którą potwierdzili emailem. A paczkę z wkładami odesłałam niestety po terminie. Teraz przyszło mi pismo w windykacją do zapłaty 81,53zł co mam robić?

#1331 Gość_Autor

Gość_Autor
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2013 - 14:58

No coż Pani Tyśko uważam ze w zaistniałej sytuacji powinna pani zrobić kupe

#1332 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 14:16

Banda oszustów to się wypowiada na tym formum. Kradniecie przesyłki i jeszcze wprost o tym piszecie na tym formum. Wstyd i hańba żyć obok was w tym kraju.

#1333 Gość_autor

Gość_autor
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 14:19

Dzwoniłam do Rzecznika, i mówił, że nic nie mam robić.
Paczki mogły przecież do mnie nie dojść, a jak mam płacić za coś co do mnie nie przyszło.
Nie będę nic odsyłać i nie będę do nich dzwonić. W ten sposób nie przyznam się że coś od nich mam.


No cóż. Jesteś oszustem i złodziejem. Zwyczajnie.

#1334 Gość_bert

Gość_bert
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 16:27

podaję adres do firmy Flexi Front:
-Adres do korespondencji i zwrotów:
Serwis Klientów dla Flexifront
U.P. Warszawa 147 ; Skr. Poczt. 27 ; 05-077 Warszawa
E-mail : serwisklientów@flexifront.com
tel. 22 586 98 90
fax. 22 435 86 93
biuro czynne poniedziałek - piatek 8.30 - 16.30
internet www.flexifront.com
Dane te odpisałem z dowodu przesyłki z maja 2012 . Nie wiem czy są jeszcze aktualne.

#1335 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2013 - 20:37

też mam problem z firmą westerfild... dzwonią do mnie z alektum że mam dług do uregulowania. Kurcze ja nie chciałam żadnej umowy, tak nakręcają ludzi, masakra. Zapłaciłam raz za tą maszynkę, bo na to się w sumie zgodziłam ale nie miałam pojęcia, że będą tak poprostu wysyłać wkłady do tego badziewa, z którego nawet nie korzystałam. Nie wiem jak pozbyć się tego problemu...bo dodzowinć się do nich nie da. Płacić nie będę, żeby nie wysyłali mi kolejnych, ale przez to rośnie mi dług w alektum.

#1336 Gość_kasioola

Gość_kasioola
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2013 - 21:28

Witam,
również mam problem z maszynkami, czy ktoś mógłby mi potwierdzić czy paczka nadesłana z adresem
PO Box 65, 1620 AB Hoorn, the Netherlands
to firma Goodshave czy FLEXIFRONT Courlux INT SA.
Kwota do zapłaty widnieje 34zł. Nie chcę otwierać koperty tylko to odesłać. to Zaznaczam, że to pierwsza paczka, która miała być na kwotę 19.90zł a jest na 34zł..........

#1337 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 17 czerwiec 2013 - 22:07

witam wszystkich ja zamawialem gratisowe maszynki po otrzymaniu trzeba do nich zadzwonic i odmowic nastepnych probek jezeli tego nie zrobicie to niestety bedziecie musieli placic tak jest w umowie ja zadzwonilem i nie bylo zadnego problemu pozdrawiam

#1338 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2013 - 00:29

Witam,
również mam problem z maszynkami, czy ktoś mógłby mi potwierdzić czy paczka nadesłana z adresem
PO Box 65, 1620 AB Hoorn, the Netherlands
to firma Goodshave czy FLEXIFRONT Courlux INT SA.
Kwota do zapłaty widnieje 34zł. Nie chcę otwierać koperty tylko to odesłać. to Zaznaczam, że to pierwsza paczka, która miała być na kwotę 19.90zł a jest na 34zł..........


Masz rozum? to nie FLEXIFRONT COURLUX ci wysyła maszynki tylko inna firma!
goodshake czy cos takiego. MYŚL MYŚL !

#1339 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2013 - 00:32

Czy można tak oszukiwać ludzi?Moja babcia lat 84 zgodziła się podczas rozmowy telefonicznej z bardzo miłą panią na przesłanie darmowych maszynek,jak się póżniej okazało to były bardzo drogie maszynki.Nie wiem co teraz zrobić?Proszę o pomoc.Jak można oszukiwać starsze osoby!!!!


skocz z mostu

#1340 Gość_Monika

Gość_Monika
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2013 - 13:19

mialam do cznienia z pobieraczkiem i tez straszyli do zaplat !!! NIe nalezy placic oszustom a sprawa ucichnie! Takich ludzi ktorych oszukuja jest miliony



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych