Skocz do zawartości


UWAGA NA DARMOWE MASZYNKI FIRMY FLEXIFRONT Courlux INT SA


1463 odpowiedzi w tym temacie

#901 Gość_kretynka

Gość_kretynka
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2012 - 17:21

następnym razem trzeba podziękować za współpracę na etapie telefonu. dostałam nauczkę jak nic.... nigdy więcej nie dam się tak wkręcić.
ja wolałam odebrać przesyłkę a potem ją odesłać zrywając umowę. właśnie tych monitów się bałam. w końcu oni mieliby prawo mnie nękać, bo jednak zmówiłam te maszynki. a tak mogą mnie pocałować, bo sami rozwiązali ze mną umowę.

#902 Gość_Kolejna naiwna

Gość_Kolejna naiwna
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2012 - 22:38

czyli myslicie dodzwonienie sie do Warszawy i zlozenie rezygnnacji telefonicznie wystarczy???i wyslanie maila ?? czy jescze tez wyslac rezygnacje do holandii?Te dwa pierwsze sposoby zrobilam ...ale jeszcze zastanawiam sie nad wyslanie poleconym do holandii..poradzcie..

#903 Gość_XXL

Gość_XXL
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2012 - 08:28

Ja na Twoim miejscu nie zwracałbym tej maszynki, bo i tak poniesiesz koszty przesyłki. Lepiej w to miejsce wysłać list polecony z rezygnacją umowy, tak niefortunnie zawartej.

#904 Gość_kretynka

Gość_kretynka
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2012 - 09:30

Kolejna naiwna, jeżeli odebrałaś już maszynki to bez sensu pisać do Holandii. ja odsyłałam maszynki, bo nie chciałam za nie płacić. jeżeli przyjęli rezygnację w Warszawie, to wystarczy.

#905 Gość_Kolejna naiwna

Gość_Kolejna naiwna
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2012 - 18:28

w Wa-wie przyjeli i maila tez wyslalam odpisali mi ze moja rezygnacja zostala przyjeta w dniu w ktorym zglosilam rezygnacje telefonicznie...czyli dla tych co niewiedza co robic dalej "ztymi darmowymi maszynkami"REZYGNACJA TELEFONICZNA ,JAK I WYSLANIE MAILA WYSTARCZY...PRZYNAJMNIEJ TAK POWIEDZIELI ...

#906 Gość_Marek

Gość_Marek
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2012 - 17:27

Witam Ja mam maszynkę innej firmy otrzymana za darmo 4 lata temu. Pokryłem koszt dostawy 9,90zł. To prawda po 4 tygodniach wysyłają komplet 12 maszynek ( wkładów - głowic ) koszt ok 40 zł+ dostawa. Ale każdy zapomina że w rozmowach telefonicznych oraz w listach do zapłaty są informacje że klient może zrezygnować. Tylko trzeba poinformować listownie telefonicznie lub emailem. W ostateczności odesłać paczkę. Ja używam już 4 lata maszynki i zamiast mi przesyłać zestaw kolejnych 12 sztuk głowic co 3 miesiące zamawiam sobie u nich w chwili gdy zostaje mi jedna bądź dwie. Jestem zadowolony. Po po prostu zamawiacie maszynkę i opłacacie koszt dostawy. Zapominacie o zgłoszeniu ze nie jesteście zainteresowali lub że kolejny zestaw głowic zamówicie sami. Jeśli tego nie zrobicie będą przysyłać pierwszy po miesiącu a każdy kolejny zestaw po 3 miesiącach. Ja mam zestaw 12 głowic na 6 miesięcy bo na prawde są ostre a nie wywalam maszynki od tak bo 2 razy się nią odrapałem. Drapie sienią do czasu aż jest tępa.



Proszę pamiętać z pierwsza przesyłką otrzymacie info że można zrezygnować i neczj po miesiącu przyjdzie pierwszy zestaw 12 ostrzy głowic a potem co 3 miesiące. Proszę dzwonić już po pierwszym dniu i powiedzieć że zamówicie w dogodnym dla was terminie. Ja mam szwajcarskiej firmy i w rozmowie już powiedziałem ze zamówię o dowolnym dla mnie terminie. Maszynki super 4 lata już mam i polecam. Proszę aby aby pamiętać o tym. Ja korzystam z podobnej firmy i jestem zadowolony a przez takie komentarze można stwierdzić że wszystkie firmy oszukują a tak nie jest. Nie zgłaszacie wiec wysyłają. Pozdrawiam Marek. Mogę podać nazwe firmy i naprawdę polecam 4 lata mam zadowolenia. Sprawdzona. Jak coś to mail. Annamir0@poczta.onet.pl

#907 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2012 - 13:32

ja też dostałam taką maszynkę przez telefon się zgodziłam na jej otrzymanie niestety chcę zrezygnować z abonamętu podajcie dokładny adres gdzie to zrobić



#908 Gość_pp

Gość_pp
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2012 - 21:33

Droga "Kretynko" nie chce Cię martwić ale chyba cieszysz się przedwcześnie
ja zrobiłam dokładnie tak samo też odesłałam nienaruszoną maszynkę w ciągu 14dni na Holenderski adres jednak po miesiącu przyszedł mi do zapłaty monit... jakiś miesiąc temu wysłałam maila na ten adres który podałaś i odpisali że moja rezygnacja została przyjęta w czerwcu, a kilka dni temu dostałam kolejny monit (w sierpniu)... I sama nie wiem co mam teraz zrobić. Postraszyłam już ich nawet policją i napisałam że żądam pisemnego potwierdzenia ale odpisali znowu to samo że w czerwcu rezygnacja została przyjęta... Chyba poczekam na kolejny monit i potem pójdę na policję, bo oni mówią jedno a robią drugie. A czy ktoś może mi powiedzieć czy takie mejlowe potwierdzenie rozwiązania umowy też się liczy??np jakby sprawa trafiła do sądu. bo boje się że się wykręcą że to np.nie jest ich adres i pisała to jakaś prywatna osoba która założyła sobie maila z nazwą ich firmy (bo przecież też tak może być, mało to debili na świecie. Dziwne że na maila zawsze odpisują a tel nie odbierają..)

#909 Gość_zibi56

Gość_zibi56
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2012 - 15:02

pp-olej te ich monity i śpij spokojnie :)

12:32 24-08-2012 gość
katarzynalech napisal(a):poczytaj wpisy wcześniej
Pozdrawiam

#910 Gość_rafał

Gość_rafał
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2012 - 12:32

jedna z fajaśiarskich firm ktura działa na polskim rynku ale niedługo przyglonda sie im jusz policia na zgłoszenie kisumętuw

#911 Gość_gośc

Gość_gośc
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2012 - 12:39

przeczytaj sobie ustawe o prawach kosumeta dokładnie ustawa numer 1 i numer 15 i potem pisz

#912 Gość_kuradomowa

Gość_kuradomowa
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2012 - 13:28

@ pp

Co wy wypisujecie? Czy ktos z was ma swiadomosc iz na rynku jest kilka firm sprzedajacych towary przez telefon - z samej Szwajcarii chyba az 3 lub wiecej. Patrzcie i czytajcie uwaznie - zapewne wyslalas email tam gdzie nie trzeba.

#913 Gość_kuradomowa

Gość_kuradomowa
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2012 - 13:35

@ gość
83.30.*.*
Czytaj co jest tam napisane i postepuj wg ich instrukcji. Nie sluchaj tych rad na formu gdyz ludzie gadaja/ pisza glupoty ze az rece opadaja.

#914 Gość_kuradomowa

Gość_kuradomowa
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2012 - 13:39

@ cezarymg: a czytales madralo co jest napisane w wezwaniu do zaplaty? Ja tez otrzymalam i odpowiedzialam wypelniajac wedlug instrukcji 2 strone tego wezwania. Na podstawie oswiadczenia skladaja reklamacje na poczcie. Nie martw sie - policja mozesz ich straszyc, ale jak sie okaze ze przesylka dotarla na wlasciwy adres to co wtedy?

#915 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2012 - 01:56

mnie też przyszło do zapłaty a zamuwionego zamuwienia nie otrzymałam coś tu jest oszustwem chcą brać pieniądze nie wysyłając zamuwień może chcą się szybko dorobić na kantowaniu ludzi??/

#916 Gość_wm

Gość_wm
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2012 - 15:02

dziś do mnie dzwoniła Pani , bardzo miła....i ja głupia zgodziłam się na wszystko ...a teraz czytam i jestem przerażona tym co ta firma wyrabia...ale rozmowa niby nagrywana i sie pytalam czy jesli bede chciala to bez problemu moge zerwac z nimi ten kontakt to bez problemu ...ja to zobacze...

#917 Gość_kretynka

Gość_kretynka
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2012 - 23:17

Droga "Kretynko" nie chce Cię martwić ale chyba cieszysz się przedwcześnie
ja zrobiłam dokładnie tak samo też odesłałam nienaruszoną maszynkę w ciągu 14dni na Holenderski adres jednak po miesiącu przyszedł mi do zapłaty monit... jakiś miesiąc temu wysłałam maila na ten adres który podałaś i odpisali że moja rezygnacja została przyjęta w czerwcu, a kilka dni temu dostałam kolejny monit (w sierpniu)... I sama nie wiem co mam teraz zrobić. Postraszyłam już ich nawet policją i napisałam że żądam pisemnego potwierdzenia ale odpisali znowu to samo że w czerwcu rezygnacja została przyjęta... Chyba poczekam na kolejny monit i potem pójdę na policję, bo oni mówią jedno a robią drugie. A czy ktoś może mi powiedzieć czy takie mejlowe potwierdzenie rozwiązania umowy też się liczy??np jakby sprawa trafiła do sądu. bo boje się że się wykręcą że to np.nie jest ich adres i pisała to jakaś prywatna osoba która założyła sobie maila z nazwą ich firmy (bo przecież też tak może być, mało to debili na świecie. Dziwne że na maila zawsze odpisują a tel nie odbierają..)


mam gdzieś ich monity! jak tylko coś się pojawi nie będę przyjmować i tyle. mam od nich maila, że rezygnacja została przyjęta, więc mogą mi naskoczyć. a policja to też dobry pomysł.

#918 Gość_gabriela

Gość_gabriela
  • Goście

Napisano 03 wrzesień 2012 - 20:48

Ja tez dzis zamówiłam taką maszynkę i już żaluję, może ktoś pomoże co robić? pani powiedziała ze mozna zrezygnować ale z tego co piszą to nie jest takie łatwe-- pomocy!

#919 Gość_Ascheron

Gość_Ascheron
  • Goście

Napisano 03 wrzesień 2012 - 21:20

.... czytam i leje ze śmiechu... byłem pewien, że znajdę maile od ludzi w stylu "niech się gonią" i "nic mi nie zrobią"... a tu panika i popłoch.

Gdzie mają informację, że przesyłka do was dotarła? czy coś podpisywaliście przy odbiorze. Ja idiotyczną przesyłkę wrzuciłem do kosza... nigdy nie otwieram i nie odbieram czegoś czego nie zamówiłem i teraz dostałem monit to olałem.

A wy tu panikujecie... ło jezu ...

#920 Gość_aktoto

Gość_aktoto
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2012 - 14:12

cześc
też dostałąm maszynkę i zadzwoniłam (nr telefonu 22 203 73 14)
też poprosiłąm o potwierdzenie i podali mi ten sam adres
myślę, że będzie ok



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Facebook (2)