Skocz do zawartości


wzór reklamacji do dostawcy internetu


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_wojtek1

Gość_wojtek1
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 16:55

Czy ma ktoś wzór reklamacji do internetu żeby napisać do dostawcy internetowego?

#2 Gość_marta

Gość_marta
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 22:40

zachecam do przeczytania artykulu jak sporzadzic reklamacje w naszym dziale reklamacje, tam znajdzie
Pan/i wskazowki.pozdrawiam

#3 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 14:13

Takie pytanko. Zamówiłam sprzęt AGD przez internet. Nie jest sprawny a jest jeszcze na gwarancji. Po wielu naprawach przyznano mi prawo do wymianu sprzętu na nowy z tym, że w sklepie w którym został zakupiony. Okazało się, że na fakturze widnieje "Wrocław" a ja mieszkam w Gdyni. To co? Czy będę musiała jeachać do Wrocławia? Na podany numer telefoniczny nikt się nie zgłasza. Jeśli ktoś miał podobny problem z wymianą sprzętu przez internet to proszę o jakąś wskazówkę.

#4 Gość_ekspert

Gość_ekspert
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 19:53

Do sklepu nalezy obowiązek wymiany sprzętu na nowy, jeżeli jest niezgodny z opisem lub wystąpiły usterki jak w Pani przypadku.
Również wszystkie związane z tym koszty (np. przesyłka)ponosi sprzedawca.

#5 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:33

Dziekuję za odpowiedź. A czy jest jakiś określony czas dokonania tej wymiany od momentu złożenia reklamacji? Czy to kwestia umowna?

#6 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:44

Jeszcze jedno. Co to jest "ID zamówienia"? - jest to wymagane przy wysyłaniu reklamacji.

#7 Gość_ekspert

Gość_ekspert
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:55

Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na Pani reklamacje, a następnie 14 dni na wywiązanie się z postanowień.
ID zamówienia - jest to numer zamówienia, zakupu, transakcji itd.

#8 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 23:57

Ok. A jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu 14 dni? Co mogę czy też powinnam zrobić?

No i czy koszt odesłania z powrotem niesprawnego sprzętu (tu zmywarki!) też ponosi sklep?

Edytowano 2009:01:06 23:05:52 przez lubasia

#9 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2009 - 00:08

mam nadzieję, że szanowny pan ekspert nie zmęczył się moimi pytaniami.

#10 Gość_MW

Gość_MW
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2009 - 00:52

Jeżeli w terminie 14 dni od doręczenia reklamacji nie udzielona zostanie na nią odp. to uważa się, że sprzedawca ją przyjął.
Zasadą jest, że wymiana jest bezpłatna. Także sprzedawca ponosi koszty odesłania sprzętu przez klienta.

#11 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 08 luty 2009 - 15:50

No tak. Minął miesiąc i nic. Tak myślałam, że to nie takie proste. Miesiąc temu wysłałam internetem reklamację i ani odpowiedzi ani zwrotu sprzętu - po prostu martwy punkt. Jak mam to rozumieć? Może ktoś coś poradzić?

#12 Gość_MW

Gość_MW
  • Goście

Napisano 08 luty 2009 - 16:48

Proszę zgłosić się do Rzecznika Konsumentów. Powinien pomóc ustalić co dzieję się z firma.

#13 Gość_lubasia

Gość_lubasia
  • Goście

Napisano 16 luty 2009 - 18:11

Rzecznik poradził, aby wysłać reklamację poleconym z potwierdzeniem odbioru - wróciła.
No więc zwróciłam się bezpośrednio do producenta z prośbą o wymianę sprzętu. I dziś już zmywarka jest w domu.
No jakoś się udało. Dziękuję wszystkim za życzliwe porady.

#14 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2011 - 15:55

Najprościej będzie jak wejdziesz na: http://www.dostawcy-internetu.pl/
i tam poszukasz swojego dostawcy internetu wraz z nr do biura obsługi klienta.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych