Skocz do zawartości


wzór reklamacji do dostawcy internetu


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_wojtek1

Guest_wojtek1
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 16:55

Czy ma ktoś wzór reklamacji do internetu żeby napisać do dostawcy internetowego?

#2 Guest_marta

Guest_marta
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 22:40

zachecam do przeczytania artykulu jak sporzadzic reklamacje w naszym dziale reklamacje, tam znajdzie
Pan/i wskazowki.pozdrawiam

#3 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 14:13

Takie pytanko. Zamówiłam sprzęt AGD przez internet. Nie jest sprawny a jest jeszcze na gwarancji. Po wielu naprawach przyznano mi prawo do wymianu sprzętu na nowy z tym, że w sklepie w którym został zakupiony. Okazało się, że na fakturze widnieje "Wrocław" a ja mieszkam w Gdyni. To co? Czy będę musiała jeachać do Wrocławia? Na podany numer telefoniczny nikt się nie zgłasza. Jeśli ktoś miał podobny problem z wymianą sprzętu przez internet to proszę o jakąś wskazówkę.

#4 Guest_ekspert

Guest_ekspert
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 19:53

Do sklepu nalezy obowiązek wymiany sprzętu na nowy, jeżeli jest niezgodny z opisem lub wystąpiły usterki jak w Pani przypadku.
Również wszystkie związane z tym koszty (np. przesyłka)ponosi sprzedawca.

#5 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:33

Dziekuję za odpowiedź. A czy jest jakiś określony czas dokonania tej wymiany od momentu złożenia reklamacji? Czy to kwestia umowna?

#6 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:44

Jeszcze jedno. Co to jest "ID zamówienia"? - jest to wymagane przy wysyłaniu reklamacji.

#7 Guest_ekspert

Guest_ekspert
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 22:55

Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na Pani reklamacje, a następnie 14 dni na wywiązanie się z postanowień.
ID zamówienia - jest to numer zamówienia, zakupu, transakcji itd.

#8 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2009 - 23:57

Ok. A jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu 14 dni? Co mogę czy też powinnam zrobić?

No i czy koszt odesłania z powrotem niesprawnego sprzętu (tu zmywarki!) też ponosi sklep?

Edytowano 2009:01:06 23:05:52 przez lubasia

#9 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2009 - 00:08

mam nadzieję, że szanowny pan ekspert nie zmęczył się moimi pytaniami.

#10 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 09 styczeń 2009 - 00:52

Jeżeli w terminie 14 dni od doręczenia reklamacji nie udzielona zostanie na nią odp. to uważa się, że sprzedawca ją przyjął.
Zasadą jest, że wymiana jest bezpłatna. Także sprzedawca ponosi koszty odesłania sprzętu przez klienta.

#11 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 08 luty 2009 - 15:50

No tak. Minął miesiąc i nic. Tak myślałam, że to nie takie proste. Miesiąc temu wysłałam internetem reklamację i ani odpowiedzi ani zwrotu sprzętu - po prostu martwy punkt. Jak mam to rozumieć? Może ktoś coś poradzić?

#12 Guest_MW

Guest_MW
  • Goście

Napisano 08 luty 2009 - 16:48

Proszę zgłosić się do Rzecznika Konsumentów. Powinien pomóc ustalić co dzieję się z firma.

#13 Guest_lubasia

Guest_lubasia
  • Goście

Napisano 16 luty 2009 - 18:11

Rzecznik poradził, aby wysłać reklamację poleconym z potwierdzeniem odbioru - wróciła.
No więc zwróciłam się bezpośrednio do producenta z prośbą o wymianę sprzętu. I dziś już zmywarka jest w domu.
No jakoś się udało. Dziękuję wszystkim za życzliwe porady.

#14 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2011 - 15:55

Najprościej będzie jak wejdziesz na: http://www.dostawcy-internetu.pl/
i tam poszukasz swojego dostawcy internetu wraz z nr do biura obsługi klienta.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych