Skocz do zawartości

Przeniesienie pracownika do innego działu a jego zgoda ?

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gość_-praw-ator

Gość_-praw-ator
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2011 - 14:51

Witam.
Pracuję od czterech lat jako mistrz zmianowy w zakładzie produkcyjnym w dziale montażu.Niedawno zmienił mi się szef (poprzedni zmienił miejsce pracy)a z obecnym nie umiemy znaleźć wspólnego języka,dodam jeszcze że mój obecny szef zajmuje tak poważne stanowisko po raz pierwszy (jest zaraz po studiach i nie ma w materii zarządzania żadnego doświadczenia co sam przyznaje). Nie dochodzi między nami do konfliktów jednak szef ma inne spojrzenie na rozwiązywanie problemów produkcyjnych niż ja(8 lat doświadczenia na zajmowanym stanowisku), pozatym szef ewidentnie faworyzuje mojego zmiennika.W tej chwili przebywam na urlopie i docieraja do mnie sygnały z zakładu pracy że szef planuje mnie przenieść do innego działu. Profil produkcji w dziale do którego zamierza mnie przenieść jest zupełnie inny niż w dziale w którym obecnie przacuję -(Montaż - Lakiernia)Stanowisko pozostaje bez zmian jadnak nie mam żadnego doświadczenia w pracy na lakierni.

W związku z powyższym mam kilka pytań:

Czy pracodawca może mnie przenieść do pracy na inny wydział bez mojej zgody ?
Czy musi mi podać istotny powód przeniesienia? (czy wystarczy brak zrozumienia z pracodawcą ?
Czy do takiego przeniesienia jest wymagana moja aprobata?
Co może uczynić pracodawca w przypadku braku mojej zgody ?

lub co gorsza.

Czy na takiej podstawie pracodawca może rozwiązać ze mną umowę o pracę?

Z góry serdecznie dziąkuję za szybką pomoc.

#2 Gość_gość

Gość_gość
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2011 - 19:57

Czy pracodawca może mnie przenieść do pracy na inny wydział bez mojej zgody ?