Skocz do zawartości

proszę o pomoc jak zrezygnować z alimentów

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_agusiak

Gość_agusiak
  • Goście

Napisano 26 październik 2008 - 10:16

Mam problem, ponieważ chcę zrezygnować z należnych mi od kilku lat alimentów od ojca i z tych, które będą w przyszłości. Poprostu nie chcę nic od mojego ojca. Aktualnie komornik z niego ściąga moje zaległe alimenty i wynagrodzenie dla siebie. Ja chcę się zrzec wszystkiego co mi sie od niego należy. Tylko nie wiem jak ma wyglądać pismo, które mam w tej sprawie wystosować do komornika mojego ojca. Proszę o jakąś pomoc, albo wzór. Z góry dziękuję.

#2 Gość_ME

Gość_ME
  • Goście

Napisano 26 październik 2008 - 10:48

"Zrzec się prawa do alimentów skutecznie nie możesz. Możesz natomiast np. Powstrzymać się od dochodzenia należności z tego tytułu jeśli taka jest twoja wola"...

#3 Gość_ME

Gość_ME
  • Goście

Napisano 26 październik 2008 - 10:49

NIE ZNAM SIĘ NA TYM ALE PRZECZYTAŁAM TO NA FORUM PRAWNYM.INFO....CHCIAŁABYM CI JAKOŚ PO PROSTU POMÓC;)

#4 Gość_mm

Gość_mm
  • Goście

Napisano 26 październik 2008 - 23:59

ja mialam podobna sytuacje tylko nie z ojcem a z matka tylko ze alimentow nie sciagal komornik bylam u prawnika i dowiedzialam sie ze ze moge wystosowac pismo do matki ze zrzekam sie przyjmowania alimentow i to wszystko potrzebowalam 2 pisma te same jedno dla niej jedno dla mmnie i tyle potrzebne byly tylko moj podpis i jej i to wszystko potrzebne mi byly2 bonjesli wrazie jakiejkolwiek sprawy w sadzie musialam miec dowod ze ja zrezygnowalam z pobierania alimentow niestety moja matka nie przyjela tego pisma i mnie pozwala ale moze tobie sie uda i zycze ci powodzenia moze twoj ojciec nie jest taki jak moja matkamysle al nie jestem pewna moze mozesz zrobic 3 takie kopie i dac tez jedno komornikowi ale niewiem moze trzeba bedzie z tym isc do sadu musisz sie udac do prawnika moze on ci doradzi powodzenia!!!!!

Dodaj odpowiedź

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0