Skocz do zawartości

Pomocy...

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_-praw-axel

Gość_-praw-axel
  • Goście

Napisano 09 marzec 2007 - 20:07

Witam...Moja sprawa wygląda nastepująco. Place alimenty... mam mega problemy by zobaczyc dzieco musze wydzwaniac, prosic sie, pisac nie raz przekonywac... ogolnie bardzo rzadko widze syna... byla partnerka twierdzi ze nie ma czasu itp tysiace wymowek... ku mojemu calemu zdziwieniu przyszedl pozew o odebranie wladzy rodzicielskiej czym uzasadnia ze groze jej i dziecku i ogolnymi czestymi awanturami... co jest absurdem jak dziecko bardzo rzadko widuje... Moja prosba polega na tym jak napisac odpowiedz na ten pozew co mam w nim napisac bo z prawa jestem naprawde zielony... Bardzo dziekuje Pozdrawiam...dodam ze przeszukałem chyba cały net i nic nie znalazłem a chcialbym sie dowiedziec na ten temat jak najwiecej bo jak narazie nic nie wiem Jeszcze raz bardzo dziekuje...

#2 Gość_-praw-hanka8

Gość_-praw-hanka8
  • Goście

Napisano 10 marzec 2007 - 10:49

dzien dobry :-) wejdz na strone ojcow z trojmiasta tam znajdziesz pomoc :lol: zycze powodzenia

#3 Gość_-praw-regina

Gość_-praw-regina
  • Goście

Napisano 10 marzec 2007 - 11:33