Skocz do zawartości

Ile kosztuje kupno / przygotowanie samochodu do DRIFTu?

19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Majones

Guest_Majones
  • Goście

Napisano 30 maj 2011 - 15:01

Czy zakup auta do DRIFTu to droga impreza?Chciałbym zacząć amatorsko, więc nie wiem czy lepiej kupić gotowe auto do driftu czy może kupić tanią bazę i stopniowo ją przerobić?Jakie auto do driftu wybrać w obu tych przypadkach?Ma być w miarę tanio.Myślałem o tylnonapędowych autach typu BMW Serii 3 czy Ford Sierra.A może jeszcze coś innego?Koszt takiego auta do driftu (gotowego) widziałem na allegro, to wydatek rzędu 10 tysięcy złotych?A może kupię taniej bazę, i inwestując w nią trochę pieniędzy będę miał większą satysfakcję i wydam mniej pieniędzy?Czekam na Wasze opinie i rady bo jestem zielony w temacie doboru sprzętu, chociaż umiejętności już jakieś posiadam.Chciałbym pogłębiać swoją pasję.

#2 Guest_używam gazu On Off

Guest_używam gazu On Off
  • Goście

Napisano 30 maj 2011 - 23:47

Jeżeli nie masz pojęcia o mechanice kup auto już przygotowane będziesz o wiele łatwiej. Sierra to słaby pomysł mało jest do niej klamotów i nie ma żadnego sensownego silnika. Szukaj BMW e30 z silnikiem od M-ki e36 albo z jakimś V8 od serii 7. Auto przygotowane powinno mieć klatkę dla nadania sztywności szpere hydrauliczny rękaw no i dobrze jak ma regulowany zawias i zwrotnice przerobione. Pamiętać jednak musisz że taka wydumka będzie dosyć awaryjna. No i chyba najważniejsza kwestia o której dużo osób zapomina mianowicie opony. Opony w drifcie odpowiadają za trakcję im lepiej klejąca opona tym większa kontrola w zakręcie. Weź pod uwagę wydatek na ogumienie gdyż opony w tym sporcie kończą się stosunkowo szybko.

#3 Guest_Matee

Guest_Matee
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2011 - 01:12