Skocz do zawartości

prowadzenie ksiąg w spółce z o.o.

wróć do serwisu Księgowość 16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_beata

Gość_beata
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2009 - 16:30

Prowadzę biuro rachunkowe od jakiegoś czasu, ale moi klienci są na PKPiR i ryczałcie. Oprucz tego jestem głowna księgową w jednostce budżetowej, tam mam oczywiście pełna księgowość. Znajoma zaproponowała mi prowadzenie księgowości w swojej firmie produkcyjnej (spólka z o.o.)Dziewczyny,podpowiedzcie mi, czy księgowość w spółce z o.o. wyróznia sie czymś szczegolnym? I jeszcze pytanie zasadnicze. Czy 1200 zł netto za prowadzenie księgowości tej firmy (około 250 dokumentów+ 4 pracowników)to nie jest zbyt wygórowana cena? Trochę sie obawiam, żeby nie odstraszyć znajomej, a z drogiej strony to jedak jest sporo roboty i trudno robić to za pól darmo.

#2 Gość_vatis

Gość_vatis
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2009 - 21:06

1200 zł netto to jest właśnie pół darmonie znam j.budż. ale przy KH to trochę jest robotyA kadry też Ty czy tylko księgowość

#3 Gość_beata

Gość_beata
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2009 - 11:44

Księgowość+ listy płac (4 pracowników) + ZUS.Mówisz, że to mało? Ja mieszkam w niewielkim mieście. Jaka cena byłaby rozsądna?

#4 Gość_kSIĘGOWA

Gość_kSIĘGOWA
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2009 - 14:15

nIE WIEM CZY PODOŁASZ BO KSIĘGOWOŚC W SPÓLCE ZO.O. TO CO INNEGO NIŻ RACHUNKOWOŚC BUDŻETOWA WSZYTKO ZALEŻY JAK DOBRZE ZNASZ PRZEPISY I ILE MASZ PRAKTYKI. pRODUKCJA TO NAJGORSZA RZECZ DLA KSIĘGOWEGO WIELU NAWET Z 10 LETNIA PRAKTYKĄ OMIJA PRODUKCJE.CENNY WACHAJA SIE OD 100 ZA KSIĘGOWOŚĆ NAWET DO KILKUNASTU TYSIĘCYW KRAKOWIE ZA TAKA FIRME TRZEBA BY ZAPŁACIC 3500 NETTO ZA KSIĘGOWOŚĆ I 200 NETTO ZA PRACOWNIKÓW

#5 Gość_beata

Gość_beata
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2009 - 16:42