Skocz do zawartości

Pełna księgowość

wróć do serwisu Księgowość 23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Justyna

Gość_Justyna
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2010 - 15:06

Witam, jestem asystentką księgowego w dość dużej firmie, w której prowadzona jest pełna księgowość. Do moich obowiązków należy wprowadzanie faktur do programu księgowego i dekretowanie ich. Jednak księgowy nie księguje już później tych faktur. Stąd też moje pytanie czy jest to błąd i jakie może nieść za sobą konsekwencje. Z wiedzy, którą zdobyłam na studiach wynika, że sam dekret nie wystarczy. Czy w razie kontroli US może na nas nałożyć jakąś karę? Z góry dziękuję za odpowiedzi

#2 Gość_Małgosia

Gość_Małgosia
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2010 - 15:34

Przecież sama piszesz że księgujesz faktury/wprowadzasz faktury do programu/ więc co on ma jeszcze księgować?

#3 Gość_Justyna

Gość_Justyna
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2010 - 15:52

ja wprowadzam i dekretuje faktury NIE KSIĘGUJĘ ich tego robić mi nie wolno!!! I naciskam przycisku księguj w programie!!! jeśli wejdziesz na listę zaksięgowanych faktur wyskakuje 0!!!

#4 Gość_koleżanka

Gość_koleżanka
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2010 - 20:49

a skąd wiesz, że na koniec roku ich nie księguje ?w każdym programie aby zamknąć rok trzeba zaksięgować wprowadzone dokumenty, inaczej się nie da

#5 Gość_Justyna

Gość_Justyna
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2010 - 02:17

W tym programie były prowadzone już wcześniejsze dwa lata działalności firmy i nie ma ani jednej faktury zaksięgowanej w żadnym z wcześniejszych lat :( są tylko dekrety a poza tym za żaden okres (razem z latami wcześniejszymi) nie można wydrukować obrotówki ponieważ wyskakuje okienko, że nie ma y tym okresie żadnych zaksięgowanych faktur...

#6 Gość_wera

Gość_wera
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2010 - 12:57

ho ho ho....to jak robicie bilans , rachunek wynikow ??

#7 Gość_koleżanka

Gość_koleżanka
  • Goście

Napisano 28 sierpień 2010 - 14:33