Skocz do zawartości

OPTIMA - SCHEMATY KSIEGOWAŃ- LISTA PŁAC pomocy!

wróć do serwisu Księgowość 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_NIEDOŚWIADCZONA

Gość_NIEDOŚWIADCZONA
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2009 - 16:04

WITAM! NIE WIEM CZY MOŻE MI KTOŚ POMÓC...JESTEM POCZĄTKUJĄCĄ KSIĘGOWĄ PRACUJĄCĄ NA NOWYM DLA MNIE PROGRAMIE OPTIMA! NIE POWIEM - JESTEM W STRESIE...TYMABARDZIEJ ŻE INFORMATYK KAZAŁ MI PRZYGOTOWAĆ SCHEMATY KSIĘGOWAŃ...NIE MAM POJĘCIA O NIEKTÓRYCH KSIĘGOWANIACH...NIE MAM NA CZYM SIĘ WZOROWAĆ...JAKI BYŁBY SCHEMAT ZAKSIĘGOWANIA LISTY PŁAC (TO NAJBLIŻSZY TEMAT)...PROSZĘ O POMOC...

#2 Gość_cat

Gość_cat
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2009 - 16:13

No szykujesz po prostu informatykowi na jakie konta u was w firmie ksiegujecie poszczegolne elementy wynagrodzen, na jakie konto dajecie brutto, na jakie konto netto itd. i po jakich stronach. Na tej podstawie informatyk utrzowy schemat ksiegowania listy plac. No i potem sie ksieguje na probe listy plac, zeby sprawdzic czy jest wszystko ok.Nie ma co panikowac. Jesli Ty osobiscie nie zajmowalas sie ksiegowaniem listy plac, to i tak na pewno macie stary program lub reczne ksiegowania i na tej podstawie przygotuj opis dla informatyka i tak samo bedzie z pozostalymi schematami (np. faktury zakupu, sprzedazy, wyciagi bankowe, kasowe, itd.)

#3 Gość_AdaMskI

Gość_AdaMskI
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2009 - 19:51

najprościej: weź ostatnią zaksięgowaną listę płac i zapisy, które na jej podstawie są dokonane w księgach - wydrukuj sobie ten dowód księgowy, opisz przy poszczególnych dekretach co jest co i daj informatykowi

#4 Gość_AdaMskI

Gość_AdaMskI
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2009 - 20:38

looknij sobie tutaj -- hxxp://ksiegowosc.infor.pl/forum/25477,dekret-listy-plac-i-deklaracji.html

#5 Gość_NIEDOŚWIADCZONA

Gość_NIEDOŚWIADCZONA
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2009 - 09:59