Skocz do zawartości


Druk RP7


wróć do serwisu Księgowość 63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Sylwia

Gość_Sylwia
  • Goście

Napisano 26 listopad 2008 - 15:50

Potrzebuję informacjiKiedy wystawia się druk RP7??Czy są jakies przepisy?

#2 Gość_marzannaewa

Gość_marzannaewa
  • Goście

Napisano 27 listopad 2008 - 00:09

WitamDruk ten wystawiamy jeśli zgłosi się do nas pracownik i poprosi o wydanie takiego druku służy on do naliczenia emerytury lub renty oraz ustalenia kapitału początkowego

#3 Gość_Sylwia

Gość_Sylwia
  • Goście

Napisano 27 listopad 2008 - 14:32

Czy w przypadku firmy która zatrudnia 5 osób tai druk trzeba wystawiać??Czy nie wystarczą druki z płatnika RMUA??Proszę o pomoc

#4 Gość_przemko

Gość_przemko
  • Goście

Napisano 27 listopad 2008 - 15:24

No własnie mam ten sam problem. Dzwoniłem do Zusu: nie ma obowiązku wystawienia RP-7 zakład zatrudniający do 20 pracowników. Nie ma obowiązku, co nie oznacza, że nie może takiego dokumentu wypełnić :-))

#5 Gość_Sylwia

Gość_Sylwia
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 15:07

Nigdy nie wystawiałam takiego druku. Czy ktoś może pomóc w tej sprawie?Jakie dane potrzebuję żeby to wystawić? Czy może ma ktoś jakiś wypełniony wzór takiego druku.Będę bardzo wdzieczna za pomoc.

#6 Gość_Maria

Gość_Maria
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 15:54

Dane osoby Imię,nazwisko,nazwisko panieńskie,data urodzenia ,pesel no i oczywiście okres zatrudnienia od ... do...Druk Rp 7 zawiera na odwrocie instrukcję.

#7 Gość_marzannaewa

Gość_marzannaewa
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 16:39

mogę udostępnić wersją elektroniczną

#8 Gość_madzia

Gość_madzia
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 16:50

Do marzanny. Witaj poprosiłabym od ciebie taki druk. Mój adres. alamie@tlen.pl z góry dziękuję.

#9 Gość_marzannaewa

Gość_marzannaewa
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 16:59

Proszę bardzo :) wypisując go proszę pamiętaj że wstawia się tylko te wynagrodzenia od których były odprowadzone składki ZUS a osobno wykazuje się świadczenia za okres choroby faktycznie jak napisała Maria instrukcja jest na odwrocie ale pytać zawsze można

#10 Gość_ja

Gość_ja
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2008 - 17:57

Dzisiaj właśnie zdałam do ZUS wniosek przyszłego emeryta z firmy zatr. do 20 pracowników. RP7 - zaświadczenia o zatrudnieniu i wynag. - firma zatrudniająca do 20 pracowników nie sporządza, natomiast musi wystawić pisemne zaświadczenie o zatrudnieniu /wszystkie dane płatnika składek i ubezpieczonego/ od kiedy do kiedy/nadal jest zatrudniony/był i odpowiednie podpisy. Dodatkowo oddajemy legitymację ubezpieczonego ze wszystkimi potrzebnymi wpisami/ zatrudnienia,daty,wynagrodzenia,podpisy/. Leg.ubezp." idzie" do ZUS w oryginale.

#11 Gość_malwa

Gość_malwa
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2008 - 21:05

Witam!Jeśli to możliwe, bardzo proszę o przesłanie druku w wersji elektronicznej na e-mail: maaalwa@o2.plBardzo dziekuje i pozdrawiam!

#12 Gość_mala

Gość_mala
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2009 - 22:44

mam pytanie czy po zakończeniu zatrudnienia muszę koniecznie wystawić RP-7 czy jak pracownik zgłosi taką wolę??

#13 Gość_gośka

Gość_gośka
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 06:35

Czy trzynastkę wlicza się do zarobków wykazywanych na RP7?

#14 Gość_Mary

Gość_Mary
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 08:53

Trzynastke się dolicza do zarobków w odrębnej poz.- inne

#15 Gość_ewa

Gość_ewa
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 09:01

do mala-wystaw od razu RP-7 po zatrudnieniu pracownika,żeby potem nie szukać za parę lat dokumentówdo gośki-tak "13" wchodzi do zarobków w RP7 tylko w tym roku za który została wypłacona ,pozdrawiam

#16 Gość_Mirasek

Gość_Mirasek
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 09:20

Ewa - chciałaś chyba napisać małej, że Rp7 może wystawić po zakończeniu zatrudnienia ( nie od razu po zatrudnieniu....)Też tak uważam.Po zakończeniu zatrudnienia, wydać pracownikowi Rp-7, a kopiępotwierdzoną przez pracownika wpiąć do akt osobowych w dziale "C" ( dokumenty po ustaniu zatrudnienia)

#17 Gość_gośka

Gość_gośka
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 14:39

dzięki Ewo iMary - pozdrawiam

#18 Gość_mam pytanko

Gość_mam pytanko
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 20:11

wystawiam RP7 dla pracownika ktory w latach 80 otrzymywal slynne wtedy rekompensaty, wpisane sa w karcie zarobkowej razem z zasiłkiem na dzieci i nie moge dojśc jaką kwote stanowiły te rekompensaty, czy sa istotnym skladnikiem od tórych zależeć będzie wysokość emerytury a jeżeli tak to gdzie znaleśc ich wysokość za ten okres. Będę wdzięczna za odpowiedź.

#19 Gość_ponawiam

Gość_ponawiam
  • Goście

Napisano 24 luty 2009 - 21:22

nikt nie wie?

#20 Gość_13

Gość_13
  • Goście

Napisano 20 marzec 2009 - 12:11

z tego co wiem, to "trzynastkę" wykazuję się tylko od któregos roku, chyba o 1990, to prawda???



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych