Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak wydawać świadectwo pracy po zmianie przepisów


wróć do serwisu Kadry Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 514494 postów

Napisano 18 marzec 2013 - 10:33

Nowelizacja Kodeksu pracy, która weszła w życie 21 marca br. wprowadziła istotne zmiany dotyczące wydawania świadectw pracy. Zastosowanie w praktyce nowych przepisów polega m.in. na tym, że pracodawca wydaje pracownikowi zbiorcze świadectwo pracy, obejmujące wszystkie umowy terminowe zawarte w okresie 24 miesięcy. Na żądanie pracownika ma jednak obowiązek wydać świadectwo pracy w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem każdej z nich. Powrót do artykułu: Jak wydawać świadectwo pracy po zmianie przepisów



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych